Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få killar att tycka att jag är snygg?


Ämnesstartare

Jag är en tjej som är 15 år och bor i vällingby. jag är inte alls nöjd med hur jag ser ut. tycker att jag ser tjock ut och är alldeles för lång. varje gång jag ser mig själv i spegeln mår jag dåligt och jag önskar att jag kunde förändra mitt utseende. jag har flera gånger prövat att banta med olika dieter, men inget verkar funka. jag tränar så fort jag inte har nåt att göra, men det ger ingen effekt. jag vill veta vad ni tycker att fokusera på på mitt utseende och jag undrar om det finns någon mer som är som jag? snälla hjälp mig för jag är fan desperat.

[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Ansiktet tycker jag,
ett fint ansikte väger upp allt enligt mig [smile]


   
SvaraCitera

Ansiktet är viktigast


   
SvaraCitera

viktigast är nog auran tycker jag.

aura får man av vad man gör på sin fritid. det viktiga med aura är att du själv måste tycka att man är cool, lugn, accepterande osv. då får du den auran.

men att veta hur man gör för att känna så om sig sjävl är lite svårare. pratade med en kompis om det där förut och hon gjrode så att hon lite grann låtsades. hon köpte de kläderna hon tyckte utstrålade självständighet och lite kaxighet. sen beter hon sig så lite mot killar. typ tittar dom i ögonen och sedan ner och sedan upp igen och sedan går iväg.

allt det där ger henne en boost i den auran hon vill komma åt [y]


   
SvaraCitera

Svårt att träna upp sina tuttar.


   
SvaraCitera

HK Berghdal:

viktigast är nog auran tycker jag.


   
SvaraCitera

jag tycker att vikten är det snyggaste på en tjej.


   
SvaraCitera

Har varit i din sits, och är stundtals fortfarande. Det sitter på insidan. Det handlar om hur du ser på dig själv, inte hur du ser ut. Jag har mått lite bättre under perioder när jag har "fixat" med mitt utseende, men det blir inte långvarigt kan jag säga. Det är självkänslan som måste byggas upp. Det är den som lyser igenom och gör dig snygg/söt whatever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni killar som svarat, hur ser er dröm tjej ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz: hur byggde du upp ditt självförtroende? och hur gammal är du?


   
SvaraCitera

frida_r:

Ivan Drago (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

frida_r:

ni killar som svarat, hur ser er dröm tjej ut?

min drömchey har långt glansigt tjockt hår och vackra ögon. Färgen spelar inte så stor roll så länge de är annorlunda antar jag. Ungefär 163 cm lång och ganska blek hud (eller solbrun). Går gärna runt i klänningar och lite udda kläder och har en ganska stor rumpa men smal midja. brösten har en fin form och inte hängiga. på en skala från 1-10 så är hon minst 7,5

antingen är hon rödhårig, brunett eller blond (med lockigt hår)

men egentligen spelar detta inte någon roll alls för att om man inte har en personlighet och en vacker "aura" så är man bara meh.

bryr mig egentligen inte ett skit hur man ser ut men om jag var tvungen att välja någon bar baserat på utseende så hade hon nog sett ut så


   
SvaraCitera

Ögonen


   
SvaraCitera

frida_r:

Håret (Du röstade på detta alternativ)

och

frida_r:

Vikten

(dvs vara smal etc)
och

frida_r:

Läppar

[party]

av de du nämnde iaf


   
SvaraCitera

frida_r:

men inget verkar funka.

men ät mindre bara, så svårt är det inte^^


   
SvaraCitera