Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få min hund att sluta skälla!?


Ämnesstartare

Hur ska jag få min hund att sluta skälla!? Jag håller på bli galen. Han skäller VARJE gång någon går i närheten av min lägenhet! Ibland till och med på nätterna! Han har väldigt gäll röst och hjärtat hoppar till när han skäller. Jag har försökt att fya honom men det funkar inte! Arg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vad är det för ras du har?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla upp övningar från en pålitlig källa.

 det finns många olika sätt att få honom att sluta, det krävs bara tid och lite mer pedagogik än "fyande" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döda han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
döda han

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är ju rädd var snäll mot han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag hade en hund så slutade den skälla när jag visade att "det är lugnt" hjälpte inte att SSCHHHH eller vara sur på den 


   
SvaraCitera

TROR TYP LOKALA KENNELKLUBBEN ELLER VAD SOM HELST HUNDFÖRENING ÄR BÄTTRE KÄLLA ÄN UNGDOMAR.SE-

MITT RÅD: KONTAKTA DOM SOM HAR HUNDKURSER ETC. DET LÄR JU INTE VA ETT OVANLIGT PROBLEM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Vad är det för ras du har?

Toypudel med väldigt "stor" röst trots liten kropp. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: TROR TYP LOKALA KENNELKLUBBEN ELLER VAD SOM HELST HUNDFÖRENING ÄR BÄTTRE KÄLLA ÄN UNGDOMAR.SE-

MITT RÅD: KONTAKTA DOM SOM HAR HUNDKURSER ETC. DET LÄR JU INTE VA ETT OVANLIGT PROBLEM

Ok!


   
SvaraCitera
SOMBI

spruta vatten på honom, det gör jag med katten.

S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten:

Toypudel med väldigt "stor" röst trots liten kropp. Gråter

Alltid såna där dvärgar som har komplexMycket glad
Min granne har iofs en redig labbe som skäller varje gång man går förbi. Dock vill han bara ha kärlek plus att han har hjärntumör, ge den kärlek, funkar inte det gå till veterinären. Fast det ligger oftast i såna där dvärgars natur att skälla och hävda sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
TROR TYP LOKALA KENNELKLUBBEN ELLER VAD SOM HELST HUNDFÖRENING ÄR BÄTTRE KÄLLA ÄN UNGDOMAR.SE-

MITT RÅD: KONTAKTA DOM SOM HAR HUNDKURSER ETC. DET LÄR JU INTE VA ETT OVANLIGT PROBLEM

Stäng av CAPS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI: spruta vatten på honom, det gör jag med katten.

Är det verkligen OK att göra så mot en hund? Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lås in honom på toaletten, behöver han dricka eller så kan du ju lämna toalettlocket uppe. Rodnar


   
SvaraCitera