Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få mina föräldrar, att låta mig få dricka?


Ämnesstartare

Jag började pröva en massa grejer i 7:an.. Röka/snusa och dricka...
Jag var väldigt försiktig med allt detta, var skicklig och så för att dom inte skulle komma på mig!
MEN, nån vuxen fan (kompis till min mamma) ringde och berättade vad hon sett mig göra -.- ..
Så då blev jag tagen på det, dock ingen direkt utskällning, bara
en liten mening av farsan ''Nu börjar vi på ruta 1 igen''.
Sen nu i hela 8:an börja jag igen med allt, utan att dom vet nått, fast dom misstänker ganska mycket...

*Har aldrig spytt, och kan dricka mycket..
*Jag slutade röka och snusa
*Jag vill bara dricka

Och nu börjar jag 9:an snart, och jag vill att dom ska lita på mig, att jag kan ta hand om mig själv, fast vette fan hur jag ska få dom att göra det?

Jaja har ni vart med om samma sak? Skriv =)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hm. Börja ljug igen. Dom som går i nian och dricker berättar väl inte det ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men sup i smyg?[zzz]


   
SvaraCitera

Palla. Finns ingen anledning till att du ska börja dricka ändå.
Grovt överskattat.

Har slått slint 9 av 10 gånger jag druckit och dum som man är så fortsätter man, om än mycket mindre än tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mums the word [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlighåll, hemlighåll, hemlighåll. Eller gör man inte så nuförtiden? Var det bara på den gamla goda tiden som man söp i smyg bakom busskurer, och däckade snyggt i någon buske?

Okej, kanske inte riktigt. Men sköter man det snyggt så finns det ingen anledning att berätta.

Nog för att jag förvarar min sprit i mina föräldrars spritskåp. Men ändå.

FreeWay89:

Har slått slint 9 av 10 gånger jag druckit

Hur lyckas du med detta? [tard] Inte testat att supa på annat sätt? [wink]


   
SvaraCitera

Bond:

ur lyckas du med detta? Inte testat att supa på annat sätt?

Njae jag super hårt. Har nog haft med att jag typ aldrig drack innan jag var 18. När jag väl fyllde det så kände jag att jag behövde ta igen de åren [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Njae jag super hårt. Har nog haft med att jag typ aldrig drack innan jag var 18. När jag väl fyllde det så kände jag att jag behövde ta igen de åren [wink]

Skyll inte på spriten i sig, isf [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Bond:

Skyll inte på spriten i sig, isf

Jag skyller inte på något.
Alkoholen är ju orsaken till att jag blivit påverkad, men ''felet'' är ju min att jag druckit det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lstylesv:

utan att dom vet nått

haha shit, mina föräldrar tror verkligen att jag är deras lilla ängel eller nåt. Har supit mycket ibland flera helger irad osv men om jag säger att jag ska 'se på film' hos en kompis så tror de mej?
de tror typ också att de längsta ja gått me en kille e kanske en puss? hello, jag är INTE oskuld!

säger bara såhär; de kommer få värsta CHOCKEN när de upptäcker vad jag egentligen sysslar med... längtar inte tills den dagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

felet är ju mitt

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inse att dom bara vill ditt bästa


   
SvaraCitera

hallonochblåbär:

Har supit mycket ibland flera helger irad osv men om jag säger att jag ska 'se på film' hos en kompis så tror de mej?

Förstår inte ditt nöje? Skriker du efter uppmärksamhet eller något?

De flesta föräldrar har inte sina regler för att jävlas utan oftast av 2 anledningar:

1. De har själva varit unga och själva festat/knarkat/knullat runt osv och vet riskerna och vill inte att du ska ''råka'' ut för något av det.

2. De har själva varit unga men inte festat/knarkat/knullat runt osv men har fördomar kring den ''kulturen'' och/eller har överdriven rädsla för vad det innebär.


   
SvaraCitera

Lstylesv:

Hur ska jag få mina föräldrar, att låta mig få dricka?

Säg att alla andra får göra det


   
SvaraCitera