Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få mina föräldrar, att låta mig få dricka?


Ämnesstartare

FreeWay89:

Skriker du efter uppmärksamhet eller något?

asso det jag försöker säga är att de e ju rätt härligt att jag just nu kan göra vad jag vill men sen när saker upptäcks lär de ju bli lite mkt på en gång... så hon som skapa tråden borde nog inte göra som jag, det blir inte bra i slutändan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lstylesv:

Och nu börjar jag 9:an snart, och jag vill att dom ska lita på mig, att jag kan ta hand om mig själv, fast vette fan hur jag ska få dom att göra det

det bästa, få dom att tro att du ska ut och festa nån kväll, så dom misstänker en massa. Sen kommer du hem helt nykter. Då får de dåligt samvete 🙂 och kmr nog inte misstänka lika mkt nästa gång, då du kanske faktiskt ska dricka 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

gör som mig drick bara spermacocktails


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

gör som mig drick bara spermacocktails

Ljuuuuvligt, speciellt när pappa gör dem [blush][blush][blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Ljuuuuvligt, speciellt när pappa gör dem [blush][blush][blush][cute]

hacka inte på mig, gå på tula ska inte göra som hon säger nå mer [sad]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

hacka inte på mig, gå på tula ska inte göra som hon säger nå mer [sad]

Hon ä elak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Hon ä elak

vi borde sätta dit henne, tror hon kan styra hursomhelst


   
SvaraCitera

hallonochblåbär:

asso det jag försöker säga är att de e ju rätt härligt att jag just nu kan göra vad jag vill

Knappast, du kommer ju skylla på dina föräldrar sen att det var deras fel för de inte hade tillräckligt med uppmärksamhet.

Förstår som sagt inte det häftiga i den här ''frihet'' du har.

hallonochblåbär:

det bästa, få dom att tro att du ska ut och festa nån kväll, så dom misstänker en massa. Sen kommer du hem helt nykter. Då får de dåligt samvete 🙂 och kmr nog inte misstänka lika mkt nästa gång, då du kanske faktiskt ska dricka 😀

Moget... [tired]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

vi borde sätta dit henne, tror hon kan styra hursomhelst

Aa, typiskt tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Moget...

hallå, personen ville faktiskt ha hjälp... bidrar bara lite


   
SvaraCitera

Jag dricker regelbundet, men jag sköter drickandet. Jag går hem precis som vanligt, och antingen så märker inte morsan något eller så är hon inte hemma.

Om jag nu skulle röka/snusa skulle jag göra det öppet och inte smyg rökasnusa.

Ironiskt nog har jag nästan sökt efter familjens uppmärksamhet för att dom skulle märka det, men det är helt offtopic.

OT

Exakt som FreeWay89 sa, vissa föräldrar vill inte du att du ska hålla på med sånt innan du blivit 18, andra bryr sig inte ett skit och så finns det dom som vet om det men tillåter det.

Ända sättet jag kan tänka mig att dom låter dig dricka är att du berättar när du ska dricka och när du har druckit, tilit mellan föräldrar - barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men palla regga sig och sen avregga samma dag. [confused]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lstylesv:

MEN, nån vuxen fan (kompis till min mamma) ringde och berättade vad hon sett mig göra -.- ..

Lika bra, jobbigt att bli beroende av snus.

Lstylesv:

*Har aldrig spytt, och kan dricka mycket..

Och det är alltså en motivering till att dricka mer? Dina föräldrar vill bara ditt bästa. Råkade själv ut för en del då jag drack som 15-åring. Det behöver så klart inte hända för dig, men det är bättre att vara försiktig.


   
SvaraCitera

hallonochblåbär:

hallå, personen ville faktiskt ha hjälp... bidrar bara lite

hjälp?

Vill du leva ditt retardliv så visst gör det. Men du ska vara jäkligt försiktig när du blandar dig i andras liv, för jag antar att du inte tar smällen när det väl skiter sig?


   
SvaraCitera