Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få tillbaka henne??


Ämnesstartare

Jag har alltid varit en kille som älskat att vara singel och göra vad jag vill. Men så för 4 månader sedan träffade jag en tjej som jag verkligen tyckte om. Vi blev tillsammans och hon fick mig att förändras på det bra sättet. Jag slutade röka och jag ångrade att jag betett mig som ett svin mot massa brudar tidigare. Men när vi varit tillsammans i tre veckor så kom jullovet och jag skulle iväg till Egypten i tre veckor.

När jag kom fram till hotellet så insåg jag snabbt att det skulle bli jobbigt med tre veckor utan sex och det blev inte lättare när man insåg att ett gäng RIKTIGT heta norskor bodde brevid oss.

Jag tänkte inte göra något men 2 veckor in på resan så frågade en norska oss om vi ville hänga med in till deras rum och festa lite. Jag tänkte varför inte de blir väl kul för min kompis iallafall. Vi drack ganska ordentligt och jag gjorde ett misstag när jag hade sex med en av tjejerna. Jag ångrade mig som fan dagen efter och bestämde mig för att berätta det för min flickvän när jag kom hem.

Så när jag äntligen kom hem till min tjej igen så var allt som vanligt vi gav varandra julklappar (hon fick ett halsband för 1500). Jag bestämde mig för att berätta om vad som hänt och det borde jag fan inte gjort för hon dumpade mig direkt. :S

Jag hade hoppats att hon skulle förstå och förlåta mig, men hon gav mig inte änns en chans. Hon skrek att hon hoppas att jag dör och att hon aldrig mer vill se mig, hon kasta till och med en bok på mig..

Hur ska jag få tillbaka henne ?? saknar henne som fan </3....


   
Citera

Hon tycker inte att hon kan lita på dig, vilket jag tycker hon har all rätt till.

Du får vänta ett tag där du växer på dig en hel del pålitlighet och visar upp medaljen för henne som du vann i en pålitlighetstävling så tror jag hon kan vara intresserad igen.


   
SvaraCitera

Kingh:

Jag hade hoppats att hon skulle förstå

förstå vadå? att du inte kunde vara utan sex i två veckor? [rolleyes]


   
SvaraCitera

kastanj:

Hon tycker inte att hon kan lita på dig, vilket jag tycker hon har all rätt till.

Face it.

Däremot kan du ju börja sprida genom dina polare och så att du verkligen verkligen ångrar dig och är ledsen över det och så. Hon kommer ju få höra det till slut och kanske blir mjukare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

förstå vadå? att du inte kunde vara utan sex i två veckor?

Nej, att jag gjorde ett misstag. Misstag göra alla männsikor...


   
SvaraCitera
time
 time

Kingh:

När jag kom fram till hotellet så insåg jag snabbt att det skulle bli jobbigt med tre veckor utan sex

Alltså, hade du faktiskt älskat henne och värdesatt ert förhållande, förutsatt att ni har ett monogamt förhållande och inte kommit överens om något annat, så hade du faktiskt kunnat runka istället, eller helt enkelt bara låta bli att ha sex med någon annan. Jag förstår att hon är arg, speciellt när det faktiskt bara rörde sig om tre ynka veckor.


   
SvaraCitera

Vad du än gör i livet, fråga dig själv; "Kommer jag att ångra det här?".
Agera efter det.


   
SvaraCitera

Kingh:

Jag hade hoppats att hon skulle förstå och förlåta mig,

Klart att hon inte förlåter otrohet bara för att du gav henne en dyr present [wink]


   
SvaraCitera

det skrämmer mig när en kille säger: "insåg att det skulle bli jobbigt med tre veckor utan sex".. [tard]


   
SvaraCitera

gillar att jag läser "slå" ist för "få"[blush]

btw, skyll dig själv, det är förståeligt att hon inte villha med dig att göra överhuvudtaget mer som du betett dig...


   
SvaraCitera

såklart ska du åtminstone be om förlåt för att du bettet dig som ett jävla sär, låt sen den stackars tjejen vara ifred.


   
SvaraCitera

Kingh:

Hur ska jag få tillbaka henne ??

sluta vara djurgårdare, ingen normalt fungerande människa vill ha en djurgårdare, dom är patrask


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Kingh:

jag gjorde ett misstag när jag hade sex med en av tjejerna

Förstår ej hur man av misstag råkar ha sex med någon.

Och fråga henne vad du ska göra, men för allt i världen, stalka henne ej. Vill hon inte ha något med dig att göra så acceptera. Hon kanske inte värdesatte ert förhållande lite högt som du gjorde. Även om det inte verkar som att du värdesatte det speciellt högt när det är sexet och ej flickan som du säger att du saknade under de tre veckorna.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Alltså, hade du faktiskt älskat henne och värdesatt ert förhållande, förutsatt att ni har ett monogamt förhållande och inte kommit överens om något annat, så hade du faktiskt kunnat runka istället, eller helt enkelt bara låta bli att ha sex med någon annan.

The May Queen:

det skrämmer mig när en kille säger: "insåg att det skulle bli jobbigt med tre veckor utan sex"..

Kingh:

Jag bestämde mig för att berätta om vad som hänt och det borde jag fan inte gjort för hon dumpade mig direkt. :S

Jo, det gjorde helt rätt. Det gör ont att bli dumpad, men du förtjänade det.

Kingh:

Hur ska jag få tillbaka henne ?? saknar henne som fan </3....

Gå vidare. Saknaden går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

sluta vara djurgårdare, ingen normalt fungerande människa vill ha en djurgårdare, dom är patrask

Är inte i närheten av djurgårdare...

Kviq:

Hon kanske inte värdesatte ert förhållande lite högt som du gjorde.

Tror nog hon värdesatte det, för hon gråter som fan och går inte till skolan... Om man inte värdesatte de hade man ju inte brytt sig


   
SvaraCitera