Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag fråga


wik100
Ämnesstartare

Det är så att jag är intresserad av en tjej som går på min parallella klass  i skolan. Hon började på skolan förra året, så jag och hon har blickat varandra några gånger. Men efter ett tag när hon insåg at jag inte skulle fråga ut har hon slutat kolla på mig. Grejen är att jag diggar henne så himla mycket, att jag inte kan sluta tänka på henne efter skolan och under lov. Önskar bara jag visste hur jag skulle kunna bjuda ut henne utan att skämma ut mig för vi kommer väl se varandra i skolan ett tag till innan vi går ut!?


   
Citera

Känns som det kommer trådar om detta varje dag...


   
SvaraCitera
wik100
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Känns som det kommer trådar om detta varje dag...

MEN HAR DU NÅGON SVAR


   
SvaraCitera

Våga skämma ut dig


   
SvaraCitera

Om du känner att det är skämmigt att fråga ut henne så kanske du inte är redo. Men du kan ju alltid skicka iväg ett sms eller fråga irl. Eller lämna en lapp i hennes skåp om ni har skåp. Annars så funkar det att smyga ner den i väskan. 


   
SvaraCitera

wik100:

MEN HAR DU NÅGON SVAR

FRÅGA KÄRRINGEN


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

FRÅGA KÄRRINGEN

Tumme upp


   
SvaraCitera

Bara fråga, det löser sig.... Oftast


   
SvaraCitera
myten

MaximusPrime: Eller lämna en lapp i hennes skåp om ni har skåp. Annars så funkar det att smyga ner den i väskan. 

Går man på lågstadiet funkar det säkert svinbra Rullar ögonen


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Känns som det kommer trådar om detta varje dag...

Den första, absolut första tanken jag hade när jag läste tråden...


   
SvaraCitera

myten:

Går man på lågstadiet funkar det säkert svinbra Rullar ögonen

haha ja ritade hjärta på en tjejs skåp haha dock blev de inget mer


   
SvaraCitera

Fråga vetja, är värsta drömmen att bli utbjuden. Även fast man inte gillar personen blir man ändå glad över att någon frågar:) Lycka till!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
wik100
Ämnesstartare

Johanna72:
Fråga vetja, är värsta drömmen att bli utbjuden. Även fast man inte gillar personen blir man ändå glad över att någon frågar:) Lycka till!

Gjorde det och hon tackade ja


   
SvaraCitera