Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag fråga så dom förstår?


Ämnesstartare

Hej alla

Jag skapade en tråd där jag undrade hur man skaffar sig praoplats på kyrkogård. Nu har jag fått en sån praoplats och har varit där på kyrkogården i lite över 2 veckor och jag ska vara där i 4 veckor totalt. Men dom har inte frågat mig än om jag vill titta på liken alltså där dom ligger innan dom ska begravas. Så nu undrar jag hur jag ska fråga så dom fattar vad jag menar att jag bara vill se hur dom ser ut och kanske hur dom luktar men verkligen inte känna på dom eller göra något annat som inte är lämpligt eller inte passar.

så hur ska jag säga så dom går med på det? För jag vill inte låta som någon onormal person eller något sånt jag är bara nyfiken på hur dom ser ut.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det kanske inte är något dom låter praoelever göra.. Även om man är död har man väl en viss integritet. Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga om du kan få spendera lite kvalitetstid i enrum med de döda så kommer lämplig åtgärd att vidtas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
Det kanske inte är något dom låter praoelever göra.. Även om man är död har man väl en viss integritet. Hur gammal är du?


   
SvaraCitera