Aviseringar
Rensa alla

hur ska jag gå tillväga?


Ämnesstartare

Jag och min kille skulle just flytta och så hade vi fått några grejer av min pappa som vi skulle ha i den nya lägenheten... och det var en gammal bartavla och en tvättkorg.

när vi sen kommer hem så går jag ner till förrådet och ställer det utanför dörren så vi kan lägga in det sen men det glömade vi ju såklart... och sen när vi väl kom på dom där grejerna så skulle vi gå ner och titta så dom fanns kvar där men det gjorde dom ju inte.

så trodde vi ju ganska självklart att det var nån som tagit dom och det visade sig vara sant.
efter vi hade flyttat så skulle vi gå till en kompis som också hade flyttat och när vi kommer dit så ser vi ju tvättkorgen och tavlan i vår kompis nya lägenhet.

och nu så undrar jag hur jag ska prata med våran kompis om detta, eftersom han är ganska speciell och tror att alla är emot honom.

Är det smartast att prata med honom direkt eller skicka en kompis eftersom man inte vågar prata med honom?


   
Citera

Det är ju lättast att prata med honom och reda ut det så fort som möjligt. Han kanske trodde att det var skräp som någon skulle slänga?

Du kan ju ta med dig något när du pratar med honom, så att du slipper vara ensam.


   
SvaraCitera

burman89:

prata med kompisen (Du röstade på detta alternativ)

Din mes.


   
SvaraCitera

säg att den är din fan, ta med din pappa som kan intyga d, gud, fan va mesig du är, är ju dina saker.


   
SvaraCitera

burman89:

prata med kompisen (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

burman89:

prata med kompisen (Du röstade på detta alternativ)

men är ru skön lr?
det är klart att du ska prata med kompisen!
get some self confidence for the fuck sake [mad]


   
SvaraCitera

Prata med kompisen vafan! [confused]
Ehh.. haha liksom säg bara att allt är ett missförstånd?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera