Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra..?


Ämnesstartare

Skulle vilja veta hur jag borde göra.
Jag gillar en kille och har gjort det länge. Innan jul så smsade vi massor och skrev mycket på msn, då sa vi alltid saker som puss, sovsött, skrev hjärtan till varann o.s.v.. men nu har det liksom dött. Vi umgås lite på fritiden nu men han säger inte så mycket till mig, ibland får vi ögonkontakt men då vågar jag liksom inte alltid hålla kvar blicken för det känns så fånigt att glo på någon sådär, haha..

När jag skriver på msn/sms nu så är han jämt så off, bortsett från några gånger då han skrivit "pusshej ;)" men det är sällan.

Men nu till det jag vill veta; ska jag försöka släppa honom? eller ska jag försöka få hans uppmärksamhet och hur ska jag bete mig då..?


   
Citera
Ämnesetiketter

skit i han [y]


   
SvaraCitera

Vad sägs som att get to the real fucking action allready!


   
SvaraCitera

låt honom gå


   
SvaraCitera

men herregud, fattar dagens ungdom ingenting. du måste ju visa pattarna för honom för att han skall visa fortsatt intresse[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske blev för mk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stinadenfina:

bortsett från några gånger då han skrivit "pusshej ;)"

alla som använder ";)"-smileyn borde dissas. [tard]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

stinadenfina:

pusshej 😉

Det där är ju en diss. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortsätt helt klart. ett tips är att en kille tröttnar snappt om det inte händer något nytt. TROR JAG....enligt mig[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta killar brukar tröttna om det inte händer något lixom! men försök ta kontakt med honom irl och prata med honom och var framåt så kanske han får upp intresset igen[smile]


   
SvaraCitera

McAn:

alla som använder ";)"-smileyn borde dissas.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i honom. Jag var med om samma scenario (jag killen) och jag var inte intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

stinadenfina: pusshej 😉
Det där är ju en diss. [sad]

jaså..? [tard]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera