Aviseringar
Rensa alla

hur ska jag göra ?


Ämnesstartare

jag hade snackat med en som heter karl ett tag över facebook & på msn . så vi bestämde oss för att träffas,hans bästa kompis rasmus skulle också vara med.
och när jag såg karl , så kännde jag bara att honom skulle jag ha ! blev lite förälskad...
han var rätt blyg så det var mest rasmus som pratade på.
efter det så smsade karl rätt mycket med mig , med lite gulliga sms och så och jag va världens gladaste.
sen skulle vi träffas igen , men han kunde tydligen inte.
så jag träffade rasmus (vi hadde pratat i telefon rätt mycket sen senaste gången vi träffades). och jag träffade ju rasmus såklart bara som en kompis.
När jag och rasmus var så höll han mig i handen hela tiden , sa gulliga saker till mig och pillade mig i håret.
jag tänkte "det kanske är såhär som vänner gör?"
så jag tänkte ju inte mer på det.
Efter det så slutade karl att smsa med mig , eller mindre iallafall.
Jag kunde endå inte sluta tänka på karl.
men jag har träffat rasmus två gånger till igen , och han gör alltid samma saker. jag tycker det är jobbigt. jag kan ju inte säga : släpp min hand...
och det känns inte bekvämt när han håller mig i handen .
och nu till det västa..att karl har skaffat en tjej nu..och jag är så sjukt ledsen :((((
så jag får väl bara glömma karl och försöka berätta för rasmus att jag bara gillar honom som kompis..fast jag är ju endå inte säker på att rasmus gillar mig,så det kan ju bli pinsamt att fråga det rätt ut...
och rasmus tror nog att jag gillar honom mer än kompis...jag kanske ska börja säga saker som : bästavän och sånt ?

hur ska jag göra egentligen ? 🙁 och jag måste bli på bättre humör nu för jag kan inte glömma karl....[sad]


   
Citera

det låter som en riktig karlakarl


   
SvaraCitera

Du blev dissad av Karl. Pga bro-code.

Tihi.


   
SvaraCitera