Forumet - Hur ska jag göra?

Hur ska jag göra?

99 0 13
Jag behhöver hjälp!

Jag har liksom pratat med en kille i en månad lite drygt, och nu ska vi träffas på höstlovet för fösrta gången. Och jag ska åka till honom. Vi tänkte att jag skulle sova över och så hemma hos hans mamma. Kan man träffas så första gången, jag vet att han är den han verkar vara och ett snäpp bättre. Han är liksom 18, och är och jag är 16. OCH HUR FRÅGAR OCH BERÄTTAR MAN FÖR SINA FÖRÄLDRAR?!Hjälp!

Spana också in:

Att träffa nya människor över internet är inte längre särskilt uppseendeväckande till skillnad från förut. Att ljuga mot sina föräldrar är ren och skär idioti. Har du byggt upp ett förtroende till dina föräldrar ska det inte vara några bekymmer att berätta om din situation.
pojkflickan:

Kan man träffas så första gången

Jag tycker inte att det är ett bra sätt. Personligen skulle jag välja att träffas typ på ett fik första gången.

pojkflickan:

jag vet att han är den han verkar vara och ett snäpp bättre.

Det kan du inte veta, tyvärr.

pojkflickan:

HUR FRÅGAR OCH BERÄTTAR MAN FÖR SINA FÖRÄLDRAR?!

Du lär ju få ett bättre svar (eller svar som du vill ha) om du och killen träffas på ett annat sätt första gången, dvs att du inte sover över hos honom. Var det bara tänkt en natt eller? Jag tänkte om det är lov... Tänk om personkemin inte stämmer? Du måste tänka på att det kan bli så. ta det säkra före det osäkra, liksom [smile]
En gång träffade jag en brud för första gången efter att ha tröstat henne via teh internet och spenderade cirkus 6 timmar i sträck med att ha min tunga mot olika delar av hennes kropp. Time well spent. Dock dumpade hon mig ju typ dagen efter men vi är fortfarande polare och jag gillar henne fortfarande väldigt mycket.

Historians moral? Fuck do I know, bara att det är kul med folk från internet.