Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag behhöver hjälp!

Jag har liksom pratat med en kille i en månad lite drygt, och nu ska vi träffas på höstlovet för fösrta gången. Och jag ska åka till honom. Vi tänkte att jag skulle sova över och så hemma hos hans mamma. Kan man träffas så första gången, jag vet att han är den han verkar vara och ett snäpp bättre. Han är liksom 18, och är och jag är 16. OCH HUR FRÅGAR OCH BERÄTTAR MAN FÖR SINA FÖRÄLDRAR?!Hjälp!


   
Citera

pojkflickan:

jag vet att han är den han verkar vara och ett snäpp bättre.

Hur vet du det? Kan vara en pedofil du har snackat med, våldtäktsman.. [sad]


   
SvaraCitera

"Jag åker till en kompis ett par dagar, hej då."

Svårare än så är det väl inte?


   
SvaraCitera

Håller med skentrevlig.


   
SvaraCitera

Ska gå på hajk


   
SvaraCitera

Att träffa nya människor över internet är inte längre särskilt uppseendeväckande till skillnad från förut. Att ljuga mot sina föräldrar är ren och skär idioti. Har du byggt upp ett förtroende till dina föräldrar ska det inte vara några bekymmer att berätta om din situation.


   
SvaraCitera

Träffas utan att sova tillsammans först.
Stämmer inte personkemin så hade iaf inte jag velat stanna över natten.
Sen vet du ju inte om han är den han utsäger sig för att vara heller..


   
SvaraCitera

pojkflickan:

Kan man träffas så första gången

Jag tycker inte att det är ett bra sätt. Personligen skulle jag välja att träffas typ på ett fik första gången.

pojkflickan:

jag vet att han är den han verkar vara och ett snäpp bättre.

Det kan du inte veta, tyvärr.

pojkflickan:

HUR FRÅGAR OCH BERÄTTAR MAN FÖR SINA FÖRÄLDRAR?!

Du lär ju få ett bättre svar (eller svar som du vill ha) om du och killen träffas på ett annat sätt första gången, dvs att du inte sover över hos honom. Var det bara tänkt en natt eller? Jag tänkte om det är lov... Tänk om personkemin inte stämmer? Du måste tänka på att det kan bli så. ta det säkra före det osäkra, liksom [smile]


   
SvaraCitera

pojkflickan:

OCH HUR FRÅGAR OCH BERÄTTAR MAN FÖR SINA FÖRÄLDRAR?!Hjälp!

Jag har varit i precis samma situation som dig och är det igen. Du får gärna skicka PM till mig om du vill prata [smile]


   
SvaraCitera

Säg bara till dina föräldrar att du ska träffa en vän du pratat med på internet. Du ska sova där. Inget konstigt.


   
SvaraCitera

En gång träffade jag en brud för första gången efter att ha tröstat henne via teh internet och spenderade cirkus 6 timmar i sträck med att ha min tunga mot olika delar av hennes kropp. Time well spent. Dock dumpade hon mig ju typ dagen efter men vi är fortfarande polare och jag gillar henne fortfarande väldigt mycket.

Historians moral? Fuck do I know, bara att det är kul med folk från internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla Svar!
Jag pratade med min mamma, och hon ska åka med mig till jönköping där han bor med mig. Vi ska fika och titta på Bio. [smile] Och mamma stannar kvar i Jönköing tills vi är klara! [smile] Bra lösning?


   
SvaraCitera

pojkflickan:

Bra lösning?

Ja för nu ifall han slår över och blir creepy så har du en utväg och slipper ligga hela natten brevid en kille som erkänt att han luktar på trosor ibland


   
SvaraCitera

Pappbox:

och slipper ligga hela natten brevid en kille som erkänt att han luktar på trosor ibland

Måste säga att du är grym. [love][blush]


   
SvaraCitera