Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

Det är så här att jag har börjat gilla en tjej som går i samma klass som jag. Ögonen slits alltid åt hennes håll. Det positiva i det hela är att jag får ibland blickar tillbaka, vissa gånger lite längre blickar ända tills nån av oss sliter bort den och några gånger lite kortare.

Vi pratar nästan aldrig med varandra mer än simpla frågor som *vad är klockan?* eller *när börjar nästa lektion?*.

Hon ger mig inga extra leenden eller försöker ta kontakt med mig, utan det är enbart de där blickarna jag har att gå på.
Det finns ingen annan tjej som ger mig sånna här signaler och jag vill veta vad de betyder?

Så vad tror ni är hon intresserad eller tycker hon kanske bara att jag är snygg? är det värt ett försök eller ska jag skita i henne?


   
Citera
Ämnesetiketter

Prata med henne


   
SvaraCitera

Är det som så att hon ler samtidigt som era blickar möts? I sådant fall skulle jag vilja påstå att det finns ett intresse!

Försök att ta kontakt på ett djupare plan, men gå ej för snabbt fram! Tona gärna samtalsämnet if u feel what i mean! [smile]


   
SvaraCitera

OLLA HENNE I PANNAN


   
SvaraCitera

S3ON:

I sådant fall skulle jag vila påstå att det finns ett intresse!

jag trodde du tog att man handlade på ica som ett tecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ju såklart prata med henne så mycket som möjigt men vet aldrig riktigt vad man ska prata om, då blir det mest bara skolsnack som inte leder någon vart 🙁


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

jag trodde du tog att man handlade på ica som ett tecken.

Hur kunde du tro det? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

Jag vill ju såklart prata med henne så mycket som möjigt men vet aldrig riktigt vad man ska prata om, då blir det mest bara skolsnack som inte leder någon vart 🙁

Aaw, känner igen mig där! Det är nervositeten som talar! [wink]

Ta det långsamt fram bara så lägger den sig tillslut! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är det som så att hon ler samtidigt som era blickar möts? I sådant fall skulle jag vilja påstå att det finns ett intresse! Försök att ta kontakt på ett djupare plan, men gå ej för snabbt fram! Tona gärna samtalsämnet if u feel what i mean!

Våra blickar möts, men hon ger mig inga leenden menade jag 🙂 Men det är ganska vågat att göra i ett klassrum där alla kan upptäcka en kan ju vara därför? Har dock aldrig prova le samtidigt, kanske värt ett försök? 🙂


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

hon ger mig inga leenden

Kanske hon känner sig lite obekväm istället då, ser hon helt iskall ut?

Snowiiiiiiiiiiee:

Har dock aldrig prova le samtidigt, kanske värt ett försök? 🙂

Det tycker jag absolut du ska göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Aaw, känner igen mig där! Det är nervositeten som talar! Ta det långsamt fan bara så lägger den sig tillslut!

haha ja man vågar ju inte göra bort sig framför bruden 😉 men det är också något i blickarna som talar för att något intresse finns, men att kanske båda av oss tänker likadant och är rädd att göra bort oss framför varandra.


   
SvaraCitera

bara börja prata om vad som helst o se om hon hänger på
om hon har intresse för dig skulle hon ju va intresserad av att ha ett samtal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kanske hon känner sig lite obekväm istället då, ser hon helt iskall ut?

Exakt så jag också tror! Några fler tecken man också kan försöka kolla efter?


   
SvaraCitera

Snowiiiiiiiiiiee:

Några fler tecken man också kan försöka kolla efter?

Jag tror de visar sig ganska uppenbara för dig vid senare skede om det vill väl! [smile]

Snowiiiiiiiiiiee:

men det är också något i blickarna som talar för att något intresse finns,

Kan vara, eller så är det dina drömmar som talar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag tror de visar sig ganska uppenbara för dig vid senare skede om det vill väl! Kan vara, eller så är det dina drömmar som talar.

Jag har svårt att se att jag bara drömmer, visst överanalyserar jag men är säker på att hon har en eller anledning att titta på mig så pass ofta som hon gör.


   
SvaraCitera