Forumet - Hur ska jag göra?

Hur ska jag göra?

2988 0 88

Spana också in:

The Road Behind:

Taskig? Jag är väl snarare snäll som låter bli att ge honom falska förhoppningar.

Falska förhoppningar!? Chansen finns att han faktiskt också gillar killar/både och, sluta grusa andras förhoppningar.

Ett gott råd till dej Fredde_boy, börja med att försöka bli vän med honom och odla vänskapen ett tag. När ni lärt känna varandra bra kan du berätta hur du känner, det är lättare då.
Vargarnas_Konung:

Falska förhoppningar!? Chansen finns att han faktiskt också gillar killar/både och, sluta grusa andras förhoppningar.

Chansen är typ 1%, om inte mindre. Det är 99% sannolikhet att han är hetero så därmed är det bara dumt att ge honom falska förhoppningar. Det är t.om mindre sannolikhet att han skulle vara homo/bi än att vinna på lotto. Jag är bara realist, medan ni verkar leva i en drömvärld.
nazgul:

Det är 99% chans på att du är dum i huvudet.... Bara för att du inte har hittat den rätta så behöver du ju inte hacka ner på dom som vågar ta steget för o finna kärleken...Din IDIOT.

Jag är långt ifrån dum i huvudet och jag hackar inte ner på någon. Säger bara att han troligtvis är hetero då de flesta är det så det är ingen mening att göra sig besväret eftersom han då bara kommer bli besviken.