Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra för att bli av med oskulden?


Ämnesstartare

Hej, jag är sjukt kåt hela tiden, men är alldeles för blyg för att ta det sista steget med tjejerna som jag känner. Vet någon något ställe i Stockholm där typ många orrar hänger eller något, börjar nästan bli jobbigt nu. Eller har ni några tips på hur jag ska bli av med den;  de ska inte vara någon som jag känner i alla fall.


   
Citera
Ämnesstartare

Är 16 bast ska väl även kanske tilläggas. 


   
SvaraCitera
Bakric

Problemet är alltså att du är för lat för att runka och för blyg för att se till att du får stoppa dolmen i någon annan?
THAT's what i call i-landsproblem.

EDIT: Men gör som jag, köp en hora i Tyskland Tumme upp


   
SvaraCitera

Faktumet att du är bara 16 år gammal och vill redan förlora din oskuld är bara helt galet. Jag tycker du borde vänta med att göra det. 


   
SvaraCitera

Stick till feta fester, där händer det grejer, vodka ger mod! Eller något


   
SvaraCitera

orrar??? Är det stockholmska elr?


   
SvaraCitera
Exner

Skaffa falsklegg och gå till ett ställe för klimakteriekvinnor.


   
SvaraCitera

Blyg är inget problem... sluta intala dig att du är blyg och ta det sista steget.


   
SvaraCitera

Det är inte så speciellt egentligen, speciellt inte om det inte är med någon som du inte har känslor för. Ett lite skönare runk helt enkelt. Så rekommenderar att du helt enkelt väntar och inte oroar dig så mycket för det. 🙂


   
SvaraCitera

Vad är det som är problemet? att du inte kan ta det sista steget med en tjej eller är det att du inte har några tjejer?


   
SvaraCitera

Att vara 16 år och oskuld är absolut inget du bör skämmas över eller känna att du på så sätt måste ''påskynda'' att bli av med. Många i din ålder är oskuld, ca 1 tredjedel av dem som går ut gymnasiet är oskuld.

Det är ganska vanligt att man tänker ''åh fan 16 och oskuld, jag är ju 16, måste bli av med den snart, det är ju löjligt, kommer ju dö oskuld''. Det är oftast ganska fel. Du skall inte alls behöva känna stress för det, utifrån vad jag tolkar det. 

En perfekt ålder att bli av med den vad jag anser är runt 20. Många i din ålder samt min skäms dock att fortfarande inte ha haft sex. Om någon svarar att dem inte haft sex så tänker inte jag mycket mer på det. Jag tror dem som vågar svara ärligt och stå för det har ganska bra självförtroende. 

No need to hurry boy, definitivt inte med någon liten ''orre''


   
SvaraCitera

gå på ett orrspel, det är rena gruppsexeventet. helt skamlöst.

http://www.ollsta.se/SBorrspelall.htm


   
SvaraCitera

Det är ingen tävling mannen.. Vänta på den rätta.


   
SvaraCitera

Vänta tills du är kääääär. Är så mycket skönare och speciellare då ju. 


   
SvaraCitera

Sex är ju en sådan personlig grej, käre värd. Vänta tills det känns rätt. Och nä, man behöver absolut inte vara kära och puttignuttiga för att det ska bli bra.


   
SvaraCitera