Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra för att komma?


Ämnesstartare

Hejsan! Jag är en tjej i övre tonåren och jag har varit tillsammans med min pojkvän i några månader. Vi har sex "regelbundet" med jag har aldrig kommit. Jag vet inte om det är för att han kommer för snabbt eller att han gör på "fel" sett eller varför. Hur ska jag göra för att komma? Finns det något knep?


   
Citera
Ämnesstartare

Slappna av, ha långt förspel och inbilla dig inte att komma utav en minuts in och ut.


   
SvaraCitera

Men du kommer aldrig komma tillsammans med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gör du när du får dig själv att komma? Gör så eller se till att han gör så när ni har sex kanske. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla kan inte komma, du kanske är en av dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alla kan inte komma, du kanske är en av dom

Tror du missuppfattat lite. Alla kan komma, men alla kan inte få fontänorgasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LisaMarie:

Jag vet inte om det är för att han kommer för snabbt eller att han gör på "fel" sett eller varför.

Du har väl inte förklarat för din kille vad du tycker är skönt, killar är inte telepatiska om du nu trodde det. Jag tror snarare att det är du som gör fel, han kommer ju tydligen så det är inte han som har problem.

Vill du ha bra sex får du utbilda din kille, och gör du inte det får du skylla dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

fontänorgasm

Det låter så kladdigt och läskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Det låter så kladdigt och läskigt.

Är väl saltvatten med hormoner i mer eller mindre ;p Om jag inte har fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt att veta utan att du beskriver ditt privatliv. vi vet inte vad han gör, hur länge ni har sex, vad du tycker är skönt och annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Tror du missuppfattat lite. Alla kan komma, men alla kan inte få fontänorgasm.

alla kan inte alls komma :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Är väl saltvatten med hormoner i mer eller mindre ;p

Hur skulle du reagera om du blev nedsprutad av hormoner och saltvatten? Jag försöker föreställa mig hur det skulle vara..[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alla kan inte alls komma :c

Biologiskt sett så kan alla komma, gäller bara att lära sig. Finns knep och grejer för det där, fontänorgasm däremot är som sagt något som alla inte kan få.

AndyH:

Hur skulle du reagera om du blev nedsprutad av hormoner och saltvatten? Jag försöker föreställa mig hur det skulle vara..[shake]

Inte så farligt? Kan tänka mig det är mindre äckligt än att få sagg i ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Biologiskt sett så kan alla komma, gäller bara att lära sig. Finns knep och grejer för det där, fontänorgasm däremot är som sagt något som alla inte kan få.

menade nog att alla inte lär sig då [cute]


   
SvaraCitera

LisaMarie:

Hur ska jag göra för att komma? Finns det något knep?

tror du att du ska komma bara av in-och-ut-grejen? det funkar inte för så många. smek dig själv samtidigt, klitoris serru [wink]


   
SvaraCitera