Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra med denna killen????


Ämnesstartare

Hej alla! Ber om ursäkt för att detta blev lite långt, men läs och hjälp mig snälla!

Jag behöver lite rådgivning och hjälp. Det gäller en kille som jag har börjat gilla. Vi kan kalla honom Johan.

Den här killen träffade jag för första gången när han praktiserade hos min mattelärare för några år sen. Då var jag bara ca 14 år så jag tänkte inte så mycket på honom då han är 4 år äldre än mig. Jag tyckte att han var trevlig och rolig. Visst tyckte jag att han såg bra ut men inte mer än så.

I alla fall så var jag och en kompis ute på en nattklubb för lite mer än en vecka sedan och då träffade jag Johan igen (när vi satt hos dem i "VIP-en" som dem var i, men vi kände ingen där). När han hälsade på mig kände jag igen honom och frågade honom om han hade praktiserat på den skolan som jag gick på då och han sa ja. Då sa jag att jag kom ihåg det men han kom inte ihåg mig (det förväntar jag mig inte med tanke på att han var i alla högstadieklasserna.) 

Sen tänkte jag inte mer på Johan, dessutom började hans kompisar att stöta på mig istället och det slutade med att 2 av hans kompisar tafsade för fullt på mig och den ena strulade jag med . Jag hade mest fokus på killen som jag strulade med (Alex), men lade samtidigt märke till Johan då och då. Ibland gav Johan mig flirtiga blickar och en gång gav han mig en besviken blick (när jag satt med Alex). Jag började även att prata med en annan kille som praktiserade samtidigt som honom. Han sa att Johan hade sagt vad jag sa till honom och sen pratade jag och kompisen om det lite. Jag pratade även lite med Johan men inte så mycket.

När vi skulle hem åkte jag och min kompis buss. Då satt vi med killarna som tafsade på oss på klubben och Alex. Jag tänkte inte så mycket på Johan just då utan försökte mest få mitt "ragg" att förstå att jag inte skulle följa med honom hem och ha sex med honom. 

Jag vet att jag under en liten stund funderade på om jag verkligen skulle vara så mycket med Alex eftersom att det sumpade de chanser som jag kanske kunde få med Johan. Vet inte om han blev lite svartsjuk eller om han överhuvudtaget brydde sig. Jag fick vibbarna av att han var intresserad, men eftersom att jag mest var med Alex så tordes han kanske inte göra något "move".

Johan och Alex är riktiga hunkar, men hela deras gäng är players (särskilt Alex och han som tafsade), men jag vet inte om Johan är en player. Trodde inte att jag hade någon chans på killar som dem, men har definitivt fått en annan uppfattning då alla killarna i det gänget flirtade som f*n.

Det som jag nu undrar är om jag ska på något vis satsa på Johan och i så fall hur. Jag har en skum känsla av att han passar perfekt med mig trots att jag inte känner honom riktigt. Han är allt som jag vill att en kille ska vara. Jag har honom på Facebook sedan han praktiserade. Jag kan inte sluta tänka på honom och jag har en känsla av att det är meningen att det ska vara vi, har aldrig känt så innan.

Hjälp mig med vad jag ska göra!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skulle ju kunna konversera med honom kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herre gud kan folk inte tänka idag , vaaah vrf i helvete inte ta det spontant med någon med mer livserfarenhet , än på nätet xd  


   
SvaraCitera
reben

Flaisy_: Jag har en skum känsla av att han passar perfekt med mig trots att jag inte känner honom riktigt.

haha =(

hade nog oxo testat att prata m hnm faktiskt. skoja jag hade lagt ner projektet direkt o hatat mig sj för jag gjort nån så korkad sak som förmodligen förstört allt.

men råder dig ändå att prata m honom ^________^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

haha =(

hade nog oxo testat att prata m hnm faktiskt. skoja jag hade lagt ner projektet direkt o hatat mig sj för jag gjort nån så korkad sak som förmodligen förstört allt.

men råder dig ändå att prata m honom ^________^

Via FB? Helst vill jag träffas mer i verkligheten för annars känns det så dumt! Känner att FB inte funkar. Kalla mig gammaldags men det blir mer naturligt i verkligheten och det känns som att det blir lättare att "snärja" honom eller vad man ska säga... 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Herre gud kan folk inte tänka idag , vaaah vrf i helvete inte ta det spontant med någon med mer livserfarenhet , än på nätet xd  

Exakt!


   
SvaraCitera
reben

Flaisy_:

Via FB? Helst vill jag träffas mer i verkligheten för annars känns det så dumt! Känner att FB inte funkar. Kalla mig gammaldags men det blir mer naturligt i verkligheten och det känns som att det blir lättare att "snärja" honom eller vad man ska säga... 🙂

gör d då wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men hur och när? Ska ju helst vara spontant som sist...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg at du vill ha sex med hann!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Two Pink Cupcakes:
säg at du vill ha sex med hann!! 🙂

Haha skulle definitivt funka med hans vänner 😉 , men har en känsla av att han inte är sån. vill hur som  helst mer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flaisy_:

Haha skulle definitivt funka med hans vänner 😉 , men har en känsla av att han inte är sån. vill hur som  helst mer 🙂

säg att han är fin och så och att du tycker han har fina kläder på sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, men måste först träffa honom igen för att göra det 😉


   
SvaraCitera