Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra? Min pappa är så himla sträng!


Ämnesstartare

Tog upp det idag med mamma, sa det först på skoj, och sa att frågan var rent "hypotetisk" (är osäker på vad ordet betyder, men det lät bra och mamma verkade då inte reagera på det.)
Hon sa då ja utan att tveka. Och senare så ringde pappa för att prata om presenter till min födelsedag, och då föreslog mamma kondomer x) På skoj alltså.
Fem minuter senare ringde pappa och frågade om mamma pratat om kondomer och p-piller med mig. Sen tog jag upp det men honom. Och när jag sa att mamma inte sa nej så fick han dåligt samvete på något sätt och sa ja[crazy]


   
SvaraCitera

Se till att dina föräldrar får träffa din kille och se hur trevlig han är, så borde det inte vara några problem! [smile] Då får de förtroende för honom. Funkade bra för mej när jag som 15 träffade en 19-åring. föräldrarna var oroliga tills de fick lära känna honom


   
SvaraCitera

micitic:

Då får de förtroende för honom. Funkade bra för mej när jag som 15 träffade en 19-åring.

Gjorde samma, mina föräldrar blev lite hysteriska när jag som fjortonåring träffade en tjugoåring, men efter att de träffat honom gick det bra. [y]


   
SvaraCitera