Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra? 😮


Ämnesstartare

Yo
Jag har ett skit ovanligt problem! Jag denna tjejen i min klass och tror att hon gillar mig med t.ex så var det en som sa att hon skulle komma o spela kort med han då hon var hoss mig o mina kompisar. Hon svara "Jag går om bette (inte mitt riktiga namn) går" . Vi snackar ganska mycket osv. Så nu till problemet jag har inte sagt att jag gillar henne till någon och det var nyss skolavslutingn (idag).  Hur ska jag visa hur jag känner etc? Vi har aldrig "hängt" på fritiden. Vi båda gick nyss ut 8an


   
Citera
Ämnesetiketter

Ett bra första steg kan ju vara att umgås mer på fritiden. Kom på någon bra aktivitet som ni båda skulle tycka om, sen kan du eventuellt visa att du gillar henne eller helt enkelt prata om det när du tycker att tiden är mogen.


   
SvaraCitera

Vad heter du och tjejen i förnamn?..


   
SvaraCitera
reben

chattar ni o sådär?
fråga henne om hon vill göra ngt behöver väl itne va nå stor grej typ gå promenad elr sådär?
elr fråga henne rakt ut men sj hade jag velat ha mer saker att kunna luta mig tillbaka på då


   
SvaraCitera

Hej!
det är så att jag har varit kär i en kille i ett halv år typ. Och jag är verkligen gillar han. Har så mycket feelings för honom och varje gång jag ser han kan jag inte sluta le och nu ska han sluta i den skolan jag går i. Jag har känner mig deppig för det. Jag vet inte hur jag ska göra. Imorgon slutar han och det känns så jobbigt att tänka på att han ska sluta. Snälla hjälp! Ge mig tips eller någon jag kan göra för att det ska bli bra


   
SvaraCitera