Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

Hej... 
Har precis träffat en tjej, vi ses rätt ofta. Kysser varandra, och tafsar. Hon säger att hon vill suga av mig, bokstavligen varje gång. Men jag kan inte.. så jag skyller alltid på något.

Anledningen är för att jag skäms över min storlek på kuken, har typ 14 cm, och lite tjockare än en 5 krona. Hur ska jag göra för att få upp självförtroendet?


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

Fundersam Kille:
Hej... 
Har precis träffat en tjej, vi ses rätt ofta. Kysser varandra, och tafsar. Hon säger att hon vill suga av mig, bokstavligen varje gång. Men jag kan inte.. så jag skyller alltid på något.

Anledningen är för att jag skäms över min storlek på kuken, har typ 14 cm, och lite tjockare än en 5 krona. Hur ska jag göra för att få upp självförtroendet?

Ha släckt lampa och se att hon är nöjd med dig som du är.


   
SvaraCitera

She wants the D.


   
SvaraCitera

Det där är inte litet. Förvirrad 


   
SvaraCitera

Vad är problemet? 


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Och det där ganska normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 15 år.. Jag skäms över min storlek, och kan typ inte göra något sexuellt med en brud. Går verkligen på psyket att behöva tänka så


   
SvaraCitera

räcker inte vetskapen om att någon vill stoppa din kuk i sin mun så vet jag då inte vad som kan tänkas hjälpa självförtroendet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, men jag skäms, och grejen är att hon ksk ba blir besviken ... 🙁


   
SvaraCitera

Fundersam Kille:
Jo, men jag skäms, och grejen är att hon ksk ba blir besviken ... 🙁

äsch då, normalt att noja över sånt men de e bara å köra. 


   
SvaraCitera

Om hon älskar dig så kommer hon inte bry sig.


   
SvaraCitera

Av egen erfarenhet: 
Mitt ex hade mindre än 14cm, för att vara mer exakt ca 10-12cm och om jag säger såhär.. Storleken spelar ingen som helst roll, det är hur du använder din kuk. 
Jag personligen vill inte ha en stor kuk, det räcker gott och väl med max 16cm. Sen grovheten är inte heller något ''speciellt''.
Dessutom om hon älskar dig, så kan jag lova att hon inte alls bryr sig om storleken. Älskar hon dig så kan hon ju knappast ''göra slut/sluta träffa dig'' p.g.a. en sån sak!

Kör på bara! Hon verkar ju älska kukar, så jag tror nog inte hon bryr sig så mycket, med tanke på att hon tjatar om att få suga av dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Abrielle96:
Av egen erfarenhet: 
Mitt ex hade mindre än 14cm, för att vara mer exakt ca 10-12cm och om jag säger såhär.. Storleken spelar ingen som helst roll, det är hur du använder din kuk. 
Jag personligen vill inte ha en stor kuk, det räcker gott och väl med max 16cm. Sen grovheten är inte heller något ''speciellt''.
Dessutom om hon älskar dig, så kan jag lova att hon inte alls bryr sig om storleken. Älskar hon dig så kan hon ju knappast ''göra slut/sluta träffa dig'' p.g.a. en sån sak!

Kör på bara! Hon verkar ju älska kukar, så jag tror nog inte hon bryr sig så mycket, med tanke på att hon tjatar om att få suga av dig!

Tack för stödet, uppskattas verkligen! 🙂


   
SvaraCitera