Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra


Ämnesstartare

Det är en kille som jag har träffat väldigt många gånger och pratat med det senaste halvåret. Jag har börjat få känslor för honom och för några dagar sen skrev han att han nt känner som i början och skrev att han bar ledsen för ha skickat fel signaler. Han skrev att han bara vill vara friends with benetifts. Den här killen är 18 och han vet om att jag både är 16 och oskuld.  Jag känner att jag oxå börjat få känslor för honom. Ska jag bli friend with benefits med honom bara för att forfarande vara i hans närhet? Snälla hjälp tacksam för svar


   
Citera

Om du kan nöja dig med att endast ligga med honom så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen e att jag har börjar fått känslor för honom


   
SvaraCitera

Det är väl nåt du får bestämma själv istället för att ett forum ska. Skeptisk


   
SvaraCitera

KK relationer funkar aldrig om någon ut av parterna är kär. Dock så utnyttjar ha dina kännslor för at få ligga. Du får bestämma om du e med på det eller ej


   
SvaraCitera

Nej, dålig ide


   
SvaraCitera

Att du är ''friend with benefits'' är enl mig ett sätt för honom att utnyttja dig så som jag tolkar det.
kk funkar inte om den andra är kär som Axelinaaaas säger.
kk är bättre att var med någon som man inte har känslor för, lite kanske funkar men inte kär.
Gör som du vill ''bestäm själv ett forum ska inte bestämma åt dig''.


   
SvaraCitera

Nej, precis som ovanstående sagt funkar inte kk-relationer om kärlek är inblandat. Du kommer först känna dig glad såklart över att få vara med honom, men sen kommer du bara bli sårad. 🙂 


   
SvaraCitera