Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag hitta killen?


1996
 1996
Ämnesstartare

jag har både för och efternamn på en kille som jag träffat på gymmet och som kollar jätte mycket på mig, men jag har inte vågat heja, men eftersom jag har hans namn så tänkte jag att jag kan på nått sätt kontakta honom via nätet eller att jag hittar hans nummer.
Men jag hittar inte på FB eller något och vet inte vilket nummer... Hur ska jag göra? 🙁


   
Citera

I wish i knew. Träffat hur många söta som helst på tex station/tåg, fester osv. Sen går man därifrån med 0 info 


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

kukoxo:
I wish i knew. Träffat hur många söta som helst pp tex station/tåg, fester osv. Sen går därifrån med 0 info 

Aa, men jag tycker att det kanske borde gå när jag har hela hans namn såå :/


   
SvaraCitera

Testa Linkedin eller G+. Om namnet är ovanligt kan du testa google eller att söka via skype kanske.


   
SvaraCitera

Kolla upp honom på ratsit och kolla sedan upp någon granne i samma ålder på fb och se om de är vänner mvh borde vara privatdetektiv


   
SvaraCitera

isola:
Kolla upp honom på ratsit och kolla sedan upp någon granne i samma ålder på fb och se om de är vänner mvh borde vara privatdetektiv

oooh visste inte att du var så sneaky!!


   
SvaraCitera
Exner

isola: Kolla upp honom på ratsit och kolla sedan upp någon granne i samma ålder på fb och se om de är vänner mvh borde vara privatdetektiv

Många sena nätter med Proteus?


   
SvaraCitera

Exner:

Många sena nätter med Proteus?

mm lärt honom allt han kan Blink


   
SvaraCitera

stereo total:

oooh visste inte att du var så sneaky!!

du skulle ba veta
har så många onödiga talanger asso


   
SvaraCitera

kukoxo:
I wish i knew. Träffat hur många söta som helst på tex station/tåg, fester osv. Sen går man därifrån med 0 info 

ofta ni vill få kontakt med såna efteråt? Skeptisk


   
SvaraCitera

isola:

du skulle ba veta
har så många onödiga talanger asso

c0000000lt !


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

ofta ni vill få kontakt med såna efteråt? Skeptisk

Om de har varit trevliga o fina jaa


   
SvaraCitera