Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag klara mig en månad till?


headswithroll:

men hur slutar man skapa problem?

man inser när man skapar problem och tänker "men åh vad dum jag är nu" typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CupidXx:

fuck en månad, åk nu wtf

kan inte åka nu! det är väl det som är problemet också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

haha, har du inte ens hans nummer? crazy

nej, det har jag inte. borde jag ha det? haha..


   
SvaraCitera

no fuckin off nu men hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CupidXx:

no fuckin off nu men hur gammal är du?

18.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

man inser när man skapar problem och tänker "men åh vad dum jag är nu" typ

ja.. jag är ju medveten om att det är dumt och att..aa... men jag kan inte sluta gå runt och oroa mig [sad] vill ju helst bara vara glad och sluta nojja mig inför vad som komma skall!!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du skapar problem som ej finns.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Någon som har erfarenhet?

Har också träffat en kille på nätet och det var lite samma sak. Dock grubblade jag inte så mycket på det. Passa på att njuta av känslan nu istället! [smile]


   
SvaraCitera

det är ju helt normalt att du tänker på honom hela tiden, du har ju börjat snacka med någon som du tycker är snygg o som verkligen har en personlighet som du gillar. ni är i stadiget att lära känna varandra ordentligt o man är så nyfiken o massa känslor på en gång. o såklart samtidigt rädd att det inte ska bli som man hoppas o massa. ja är likadan som dig tänker på massa,alldeles för mycket. tänker du mycket om när ni ska träffas? hur det ska gå oså typ?<3
o om du nu skulle förlora intresset för honom för han är på ett viss sett eller något, då var han ju inget för dig. men man blir alltid sårbar när man öppnar sig för någon... o det kanske det du är rädd för?

en månad känns som en evighet, men nu när det börjar bli sommar o du tänker på honom ofta så är jag säker på att tiden kommer gå lite fortare:D


   
SvaraCitera
zIGGE

HEADS WILL ROLL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nian3:

Har också träffat en kille på nätet och det var lite samma sak. Dock grubblade jag inte så mycket på det. Passa på att njuta av känslan nu istället!

Åh, så roligt 🙂 vad hände?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatif:

ni är i stadiget att lära känna varandra ordentligt o man är så nyfiken o massa känslor på en gång. o såklart samtidigt rädd att det inte ska bli som man hoppas o massa. ja är likadan som dig tänker på massa,alldeles för mycket. tänker du mycket om när ni ska träffas? hur det ska gå oså typ?<3

Ja, mycket känslor är det helt klart. jag är lite rädd inför den dagen vi ska träffas. hur det kommer att kännas osv, tänk om han blir besviken på hur jag är liksom. om han hade förväntat sig något bättre och finare. jag är så rädd att min visit bara ska bli en epic fail. borde egentligen inte tänka så, men jag är så rädd ifall det skulle hända... [sad]

whatif:

men man blir alltid sårbar när man öppnar sig för någon... o det kanske det du är rädd för?

Jag är väldigt rädd för det. Har aldrig varit så "nära" på att börja träffa någon förut. Har aldrig ens dejtat någon, eller träffat någon. Och med tanke på att han är äldre borde han vara mer erfaren. Jag vet liksom inte hur man ska bete sig mot en kille på det här sättet. det är så känsligt, så jag hoppas han har överseende med det.. men det tror jag [smile] han kan ju inte förvänta sig så mycket av en 18-åring.

whatif:

en månad känns som en evighet, men nu när det börjar bli sommar o du tänker på honom ofta så är jag säker på att tiden kommer gå lite fortare:D

det tror jag med! han frågade om jag inte kunde försöka åka ner tidigare, men jag vet inte om jag vågar åka dit helt själv :s tänk om vår kemi inte alls passar bra ihop. ska ju egentligen åka med min kompis lite längre fram i sommar, så om jag åker tidigare så kan ej hon följa med. inte för att jag tror att han är värsta psykopaten, men ändå.. alltid skönt att ha sin bästa kompis i samma stad, ifall något skulle hända.


   
SvaraCitera