Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag komma över honom?


Ämnesstartare

Hej på er! Under en väldigt lång tid har jag haft kontakt med en kille som bor nära mig. Vi har träffats en gång för ganska längesen och han var väldigt snäll mot mig. Jag tycker om honom väldigt mycket och tänker på honom hela tiden, varje dag, på morgonen, kvällen, ja somsagt nästan hela tiden. Jag vet att han är intresserad av mej också då han var den som började skriva till mej och han skriver nästan alltid först. Jag vill träffa honom igen, men ändå inte. Anledningen är att han inte håller på med bra saker. Han stjäl olika saker, röker/säljer hasch, är inblandad i konstiga gäng, har frågat mej om guld, om pengar och försökt lura mej på pengar. När han försökte med det så blev jag såklart arg och jag intalade mig själv att jag inte tyckte om honom längre och att han var ett svin. Det funkade i några dagar, sen tyckte jag om honom igen. Jag vill somsagt träffa honom och han vill träffa mig, men det som sätter stopp är att jag vet vad han gör. Jag vill alltså inte bli tillsammans med en "kriminell" eftersom att det förmodligen kommer sluta illa, men jag kan ändå inte släppa honom, för att jag tycker om han. Helt enkelt tycker jag om honom, men inte det han gör. Jag vet också att jag förtjänar någon bättre än honom då han ärligt talat är bottenskrap. Låter väldigt taskigt men han kommer från värsta kaos familjen, skiljda föräldrar, inte mycket pengar, ingen utbildning osv.. Lite tvärtom från min familj, men Good girls Love badboys, är det inte så? Blink Haha nej, men behöver verkligen hjälp på hur jag ska komma över honom, för det kommer inte fungera att ha ett förhållande med honom eller så, så någon som kan ge mej tips på hur jag ska kunna släppa honom/komma över honom? 


   
Citera
Exner

Vad är du gillar hos honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du gillar honom, men inte det han gör, och fråga om han på nåt sätt kan sluta med det.  

Eller så raderar du hans nummer, snap, kik... all kontakt, och lovar dig själv att sluta tänka på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta skriv med honom så kommer du nog tillslut komma över honom. Ju mindre del av ditt liv han är destu lättare bli det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han försöker lura dig på pengar gillar han dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Om han försöker lura dig på pengar gillar han dig inte.

Varför inte? Han har ju pengar att hämta :€


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja umgås med vettigare människor, såna där as (gängkriminella småtjuvar) slutar som mördade eller med en spruta och sked som enda ägodelar


   
SvaraCitera

Bli tillsammans med honom sen så säger du * mig eller drogerna !*


   
SvaraCitera

lurifax69:
Bli tillsammans med honom sen så säger du * mig eller drogerna !*

Eller så säger hon det INNAN det blir ett förhållande Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Antingen kan du försöka få honom att sluta med sina kriminella vanor eller så försöker du att glömma honom. 
Du kan börja med att berätta för honom hur du känner. 
När han svarar kanske det blir lättare att bestämma sig hur du vill göra. 
Om du vill glömma honom kommer det vara lättare efter att du sagt det till honom (alltså hur du känner), sedan sluta prata med honom antar jag


   
SvaraCitera

Antagligen behöver du bli bränd av honom innan det verkligen går in att han inte är bra för dig.
Det är en sak att förstå det intellektuellt och en annan att förstå det emotionellt, om han redan försökt blåsa dig och du inte fattade det emotionellt är det nog inget någon kan säga för att få den trögare delen av hjärnan att fatta.


   
SvaraCitera