Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag kunna glömma honom?


Ämnesstartare

Hej, det finns en kille som jag inte riktigt vet åldern på...ser ut att vara 24 typ så jag chansar på att han är det. Vill inte beskriva honom för vem vet, han kanske läser?  Vi har inte pratat med varandra men vi har 'Konstant' [vet inte ifall det är det rätta ordet men..,aja]  tittat på varandra då när vi har varit nära. Vet vad han heter, känner någon som känner honom så h*n berättade för mig om vad han hette och så. Inte hans ålder dock :/ vågar inte titta in på hans Facebook för då känner jag mig som en jävla stalker...sist jag såg honom var förra sommaren och jag kan inte sluta tänka på honom -.- Så hur ska jag kunna sluta tänka på honom? Han har säkert glömt bort mig för lääängesen! Men jag orkar inte ha kuddkrig i magen 24/7 bara när jag tänker på honom. För chansen att han och jag blir...well, det är hopplöst. HUR FAN SKA JAG GLÖMMA HONOM!?


   
Citera

Om han har inget mörkt förflutet , varför inte säga hej till honom? Det värsta som skulle hända är att han inte svarar men då har du i alle fall försökt. 


   
SvaraCitera