Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag kunna komma?


Ämnesstartare

Jag har aldrig fått en orgasm. Jag har försökt jätte länge, väldigt intensivt i ca 5 ​månader nu med min pojkvän.
Oralsex och onani får mig att vara nära men jag kommer ​aldrig. Jag är jätte nära, min kropp börjar skaka, mitt hjärta slår snabbare och jag ​blir väldigt våt när jag är nära, jag spänner mig men jag kommer aldrig.

Är väldi​gt tacksam för tips och råd
MVH


   
Citera

bubbe:

väldigt intensivt i ca 5 ​månader nu med min pojkvän.

Vil​a, drick vatten och försök igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spring


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Hando

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bubbe:

Jag har försökt jätte länge, väldigt intensivt i ca 5 ​månader[/qu​ote]
nu börjar vi snacka skavsår i fittan


   
SvaraCitera

Se till att han alltid kör utan kondom och sprutar i dig, då går det för dig.


   
SvaraCitera

don't give up! 🙂


   
SvaraCitera

Det är psykologiskt, vore bättre att prata med din pojke för oss ^^


   
SvaraCitera

bubbe:

jag spänner mig men jag kommer aldrig.

Slappna av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anledningen tror jag är att du spänner dig och då drar sig allt tillbax du är la inte riktigt avslappnad, det är det allt handlar om både för män och killar lycka till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojdå vad fel det kan gå när man är trött menar givetvis tjejer istället för killar


   
SvaraCitera

Eller så vet inte din kille vad han sysslar med ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tjejkompisar med samma problem. Är inte tjej men ska försökamitt bästa haha.

1. Det första som jag kan rekomendera är att testa själv och gör det i duschen, med vattenstrålen och hela faderullan, använt värma och kyla osv.

2. Om du ska ha sex med din pojke, Ha skiiiiitlångt förspel, massage, det finns mer än 6 olika erogena punkter som du kan testa, (klitoris leder hela vägen ner till insidan av låren, massera dem. G-punkten antar jag du vet var den finns, sen finns det en till fast typ 8 cm in på översidan mot navelns sida. En tredje punkt sitter på undersidan ca 5 cm in, stimulerar prostatan vilket kan leda till sprutorgasmer haha[y]
vad ska man säga, bakdörren är sjukt erogen också. även svanken.)

3. Kör sjukt mycker oralsex, låt han slicka dig, och här är det vääääldigt viktigt att du INTE spänner dig, du måste försöka slappna av helt, låt hans hand trycka mot ditt, venusberg tror jag det heter ( områder mellan hålen och naveln) Ha ett jämt tryck där och stimulera gärna G-punkten samtidigt genom att han har två fingrar inne i dig och för dom- ganska hetsigt upp och ner, snabbare och hårdare tills han är i ett tempo som du tycker om.

4. andingen spelar större roll än man tror, det finns något som kallas rapport (uttalas rapåår) försök synka varandra med samma andning.

5. kroppen styr även hjärnan, inte bara tvärt om. Tänk dig känslan av att du får en orgasm när du känner att det är riktigt skönt under sexet, ge den känslan en färg. tänk på hur intensiv och stark känslan bli och hur den pumpar ut i din kropp för varje hjärtslag, coh tillslut, om du har tur så får du din orgasm haha[smile]

Hoppas att något fungerar bra för dig och du lyckas tillslut


   
SvaraCitera

negerbollar:

En tredje punkt sitter på undersidan ca 5 cm in, stimulerar prostatan vilket kan leda till sprutorgasmer haha[y]

Kvinnor har ingen utvecklad prostata.


   
SvaraCitera