Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag lita på han igen? 🙁


Ämnesstartare

Hejsan!
Jag har slutat lita på min pojkvän till typ 90 % nu :/
Det är svårt för både mej och han.. Jag är så otroligt rädd för att han ska hålla på med andra tjejer! Försöker säga till mej själv att det inte kommer hända för han älskar mej, vilket jag vet att han gör! VÄLDIGT mkt <3 men är så rädd ändå 🙁
Någon som varit i samma situation (stavas?)..? Skulle gärna vilja ha lite tips om saker jag kan göra för att börja lita på honom igen.. Jag vill inte att detta ska ta slut :/:/:/<3


   
Citera
Emmy95

Jag är i princip samma situation. Känns som han hittar på konstiga ursäkter till att vara borta och sådär, hela tiden känns det som han ljuger. Han har även ljugit ett par gånger om var han varit men sagt att det varit för att ja hade dampat ur ifall han sagt som det var.
Han har dock aldrig erkännt sig vara med nån tjej, han har svurit att han aldrig ens träffat nån annan tjej.
Väldigt svår situation [sad]


   
SvaraCitera

Ni har säkert samma kille och vet inte ens om det [shake]

Emmy95:

Väldigt svår situation

TheSimpleOne:

Jag vill inte att detta ska ta slut


   
SvaraCitera

sluta klaga och var glada att ni har någon


   
SvaraCitera

Vad har hänt som plötsligt fått dig att misstro honom?


   
SvaraCitera

fistforfight:

Vad har hänt som plötsligt fått dig att misstro honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmy95:

Jag är i princip samma situation.

Det är inte kul.. :/ Förstår precis hur du känner dej.. Jag får typ panik för jag försöker verkligen göra så jag kan börja lita på han igen men det är så svårt..

OF 5:

sluta klaga och var glada att ni har någon

Bara så du vet.. Så är ett förhållande en svår sak.. Och ja! Jag är superglad att jag har någon! Han är mitt liv! Men du vet väl inget om förhållanden så varför ska jag slösa tid och skriva till dej? o.O

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fistforfight:

Vad har hänt som plötsligt fått dig att misstro honom?

Det har varit så att jag inte har litat på han i flera månader för han gjorde en väldigt sårande grej.. Tänker inte säga något eftersom det är privat.. Men nuh har det bara blivit värre.. Och jag känner att nu måste jag verkligen göra något åt detta ! :/


   
SvaraCitera

Är det verkligen vettigt att ödsla din tid och kärlek på någon du inte kan lita på?


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Bara så du vet.. Så är ett förhållande en svår sak.

jo tack jag vet.

TheSimpleOne:

Men du vet väl inget om förhållanden så varför ska jag slösa tid och skriva till dej?

med den attityden så förstår jag varför du har problem i ert förhållande


   
SvaraCitera
Emmy95

Men vad är det som får dig att misstänka honom för något sånt?

Jag vet själv typ en kväll vi satt o snackade på msn så sa han att han skulle till affären och köpa cola. 2 timmar senare var han fortfarande inte tillbaka, och hans telefon var avstängd. Jag var naturligtvis HELT säker på att han var med någon annan. Gick runt i mitt rum var helt vansinnig och rev mig i håret etc visste inte va ja skulle ta mig till.
3 timmar senare kom han hem, förklaringen kommer jag inte ihåg men den var iallafall godtagbar.
Sen hade vi en lång diskussion om det igen. Sen någon dag efter hände något liknande igen. Säkert 20 gånger efter det har liknande saker hänt och det slutar inte vad jag än hotar med.
Varje gång skriker ja gråter och drar mig i håret helt panikslagen men ändå slutar det med att det varit nån helt normal anledning som har gått att bevisa.
Så varför går det inte att från början bara lugna ner sig och tänka att något har hänt han kommer lite senare? Känner du samma sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Är det verkligen vettigt att ödsla din tid och kärlek på någon du inte kan lita på?

Jag har också tänkt så.. Men jag kan inte släppa taget om honom. Han är min värld! Och vi har gått igenom så mkt tsm! Det är som att slänga bort 10 månader i sopan typ! Och jag älskar honom sååå mkt! Gör allt för att börja lita på honom igen!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

med den attityden så förstår jag varför du har problem i ert förhållande

Naaaaaw.. Blev man lite ledsen i ögat?, Förlåt inte meningen att såra dej vännen 😉


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Naaaaaw.. Blev man lite ledsen i ögat?, Förlåt inte meningen att såra dej vännen 😉

nä är inte mer deprimerad än vanligt


   
SvaraCitera

låt mig gissa den privata saken var att han onanerade?


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Jag har också tänkt så.. Men jag kan inte släppa taget om honom. Han är min värld! Och vi har gått igenom så mkt tsm! Det är som att slänga bort 10 månader i sopan typ! Och jag älskar honom sååå mkt! Gör allt för att börja lita på honom igen!

Mm om du tror det går så, men keep in mind att man har lite blindlappar för ögonen då man är förälskad i någon...


   
SvaraCitera

Chickfactor:

låt mig gissa den privata saken var att han onanerade?

Nej det var säkert något grymt mycket seriösare än så, han tittade säkert på porr!


   
SvaraCitera