Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag lita på han igen? 🙁


schism:

Nej det var säkert något grymt mycket seriösare än så, han tittade säkert på porr!

han håller på med dödsknark!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmy95:

Känner du samma sak?

Det har oxå hänt mej att han har varit borta ett tag.. Och att jag inte har kunnat få tag i han. Det gör mej lite orolig men det slutar alltid så att han förklarar lite senare.. Och jag tror honom. Men det är mer att jag är rädd för vad han ska göra via internet och så :S Han har börjat snacka med så många personer. Och det är så många tjejer som har lagt märke till honom nuh elr vad man ska säga.. Det gör mej lite orolig.. :/
Usch vad jag hatar detta :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

låt mig gissa den privata saken var att han onanerade?

schism:

han tittade säkert på porr!

Omg! Hur gammal tror ni att jag är 😉 Han får runka om han vill! I love it! Och kolla porr så mkt han vill! Haha Det är så sexigt juh ;D Tycker jag haha 😉


   
SvaraCitera
Emmy95

Oki då är nog din situation lite värre än min. Men jag hamnar väl där snart också känns de som, ju mer jag trycker bort han för att ja inte kan lita på han destu mindre intresserad av mig blir han väl antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

blindlappar för ögonen då man är förälskad i någon

Jag förstår inte riktigt. Är inte så smart, hehe (A) Förklara?


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Omg! Hur gammal tror ni att jag är 😉 )

Gammal nog för att förstå dig på sarkasm! [cute]


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Omg! Hur gammal tror ni att jag är 😉

13 med tanke på fjortisposen.


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Jag förstår inte riktigt. Är inte så smart, hehe (A) Förklara?

Du tenderar att om du gillar någon så pass mycket bli blind inför dennes fel och brister. Am I making sense here?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmy95:

ju mer jag trycker bort han för att ja inte kan lita på han destu mindre intresserad av mig blir han väl antar jag.

Har du testat att prata med honom om detta? Att du inte kan lita på honom och så? Älskar han dej så förstår han! Jag och min pojkvän pratar om det en hel del.. Vi har bestämt oss för att lösa detta! men Jag tror inte han förstår hur svårt detta är för mej. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Am I making sense here?

Förklara lite bättre tack ? (A)

Chickfactor:

13 med tanke på fjortisposen.

Okej 😉 Om det är det du vill tro så visst ;D


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Förklara lite bättre tack ? (A)

Om du älskar någon så kan du vara så kär att du glömmer bort dennes brister!


   
SvaraCitera
Emmy95

TheSimpleOne:

Har du testat att prata med honom om detta? Att du inte kan lita på honom och så? Älskar han dej så förstår han! Jag och min pojkvän pratar om det en hel del.. Vi har bestämt oss för att lösa detta! men Jag tror inte han förstår hur svårt detta är för mej.

Jo vi har pratat om det massor med gånger och han tycker också att det är jättejobbigt att jag inte kan lita på han. Brukar bli arg på mig också för att jag anklagar han för saker som säkert inte är sant, speciellt när ja är arg...

Men som du sa, dom (killar) förstår inte hur svårt det kan vara att lita på dom, speciellt inte när dom ljugit förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Om du älskar någon så kan du vara så kär att du glömmer bort dennes brister!

Mycket bättre! 😀 Varför sa du inte det! ;D

Emmy95:

Brukar bli arg på mig också för att jag anklagar han för saker som säkert inte är sant, speciellt när ja är arg...

Samma med min pojkvän.. Han blir oftast arg.. Men senare blir han ledsen för att han har gapat på mej och då blir det en flera timmars kramar! 😀 Hihi ^^ Men han litar på mej så som sagt förstår han nog inte riktigt hur det känns :/


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Mycket bättre! 😀 Varför sa du inte det! ;D

Ville verka smart. [blush]


   
SvaraCitera

Jag förstår verkligen inte grejen med att stanna i ett förhållande som får en att må dåligt [tard]
Jag förstår inte ens hur du kan vara ihop med någon du inte litar på... är inte tillit något av det viktigaste?


   
SvaraCitera