Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag nå honom? Snälla, jag klarar inte mer


Ämnesstartare

Det var en tid sedan, ett år.

Min familj hade presenterat mig för en äldre kille, en kille som de var så lyckliga över. De ville att vi skulle inleda någonting tillsammans, någonting som skulle hålla för en lång tid. Jag var än ung, men ville alltid göra det som mina föräldrar ansåg var det rätta. Jag visste att de var lyckliga och hoppet om att förälska mig i den här killen, växte sig allt starkare.
Men då månaderna passerade, kände jag mig mer och mer tom. Jag var inte förälskad, men jag ville inte lämna min familj, jag ville verkligen inte det.

**

En dag ville jag vara ensam. Jag satte mig på bussen och åkte, åkte så långt jag kunde. Det var då, i närheten av mitt hem som han steg på, en person som jag sent skulle glömma. Han var så vacker, så naturlig och snäll. Han såg mig, han såg mig på samma sätt som jag såg honom. Jag visste att det jag kände, kände även han. Jag var så lycklig. Han försvann tyvärr och vi sa aldrig någonting. Inte heller den andra gången vi sågs.
Efter några veckor åkte min familj och jag till vårt hemland med killen som stod dem så nära. Jag var aldrig lycklig där, det enda som jag tänkte på var honom, personen från bussen.
När vi återvände var jag frånvarande, jag ville så se honom igen och en dag gjorde jag det. Han satte sig bredvid mig och jag kunde känna hans värme. Jag var så lycklig. Vi skildes åt med ett hej då och följde varandras blickar.

**

Om några dagar har ett år passerat sedan jag har sett honom. Jag har gått ifrån killen som stod min familj så nära. Jag kunde aldrig förklara varför, men inom mig visste jag varför. Min familj förstår mig inte sedan den dagen, men jag har än hoppet, hoppet om att få se honom, personen från bussen och prata med honom.
Snälla, hur ska jag nå honom? Jag har letat på internet, men utan resultat. Jag tror att det är han som jag har hittat på ett community, men han har tyvärr inte varit inne sedan två år.


   
Citera
Ämnesstartare

jag lider med dig[cry]


   
SvaraCitera

Har du bild på honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk buss ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh... åk den där bussen varje dag. Och ser du honom igen så frågar du om hans nummer.[smile]


   
SvaraCitera

Kolla vad han heter och leta upp hans nr, ring!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Har du bild på honom?

Det finns en bild på honom på ett community, väldigt suddigt, men det känns som att det verkligen är han. Det är därifrån jag har försökt att hitta honom, men det går inte så bra :/

Tack för ditt svar 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Coffeshop:

jag lider med dig

Tack så mycket. Kärlek är så svår ibland, men vi får hoppas på det bästa 🙂


   
SvaraCitera

Dreameuse:

men det går inte så bra :/

ge inte upp! jag lyckades hitta en kille jag träffat en natt, hade inte namn eller något liknande. Men jag hittade honom! det är inte omöjligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dreameuse:

Tack så mycket. Kärlek är så svår ibland, men vi får hoppas på det bästa 🙂

mm:)[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har jag sett exakt samma tråd förut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

ge inte upp! jag lyckades hitta en kille jag träffat en natt, hade inte namn eller något liknande. Men jag hittade honom! det är inte omöjligt 🙂

Tack så mycket 🙂 Vad roligt att höra att du lyckades hitta honom, det är som du säger, man ska fortsätta att tro och inte ge upp 🙂


   
SvaraCitera

Dreameuse:

Det finns en bild på honom på ett community

Då har du en bild på honom i alla fall, kanske.
Fråga runt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hejhej

Kanske något för überstalkern Åtta?


   
SvaraCitera
Åtta

Stringburka:

Kanske något för überstalkern Åtta?

Lol. Ofta jag är überstalker. [rolleyes]

OnT: Hur svårt kan det vara om du har ett namn? Begränsa dig till det område han bor (eller bodde), samt människor kring hans ålder, och sök sedan efter hans namn. Då får du garanterat fram en lista på mindre än tio personer. Efter det så är det väl bara att antingen ringa varje person för att kolla om det är han, eller så kan du ju t.ex. kolla skolkataloger om han är/var i skolålder. Om du mot förmodan inte hittar honom så föreslår jag att du istället inriktar dig på personer som kan vara hans föräldrar - detta kan dock ta längre tid och vara krångligare.

Eller så kan du bara ge upp och vänta till nästa gång du träffar någon intressant person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

OnT: Hur svårt kan det vara om du har ett namn?

Jag önskar att jag visste hans namn 😀


   
SvaraCitera