Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag ner i vikt = ?


Ämnesstartare

Ja som sagt..

Jag vill gå ner i vikt men har ett problem är skadad så under mitt skade period så har jag gått upp runt 6-7 kg.. ( wtf :@ )

Men men ..

Hur ska ja bränna bort det kan inte springa.. har skadat mitt höfte.. måste vila 1 månad framöver .. ?

ja ska undvika att äta ris,pasta osv ( chips,läsk,godis..

Finns det andra grejer som ni kan komma med som kan göra att jag går ner i vikt ?

Hur ska jag träna om jag inte kan springa eller promendera snabbt ( powerwalk )??


   
Citera

fettsugning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

fettsugning

`

fyfan va rolig du är !!

knip igen och gå o sov !


   
SvaraCitera

Soony:

knip igen och gå o sov

knipa me fittan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

knipa me fittan?

japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät en måltid per dag. Då borde du gå ner i vikt. Om du absolut inte har någon som helst disciplin att göra det, försök åtminstone att ge tusan i att äta mackor för det är djävulens påfund. Satsa mer på att äta protein och skippa kolhydraterna.

Motion bränner inte så mycket kalorier i verkligheten. Går du en halv mil så kanske du har bränt lika mycket kalorier som du får i dig av en liten macka. Däremot är det ju förstås hälsosamt och uppmanas därutöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud vad bra att du sa det där om mackor! Jag äter typ bara mackor och tänker att jag måste gå ner i vikt om jag bara äter mackor och ingenting annat! Men usch att mackor är så hemska...[sad]


   
SvaraCitera

Soony:

Ja som sagt..

Ät mindre och träna mer.Finns inget som punktförbränning.

Cardiovascular exercise = Konditionsträning.

Du kommer att förlora 0,5 kg fett per vecka. Så om du väger 25 kg så kommer det ta ett år. Om inte förbränner på ett balanserat sätt så kommer du riskera att förbränna muskler. En annan sak är att det är stor risk för yo-yo effekten, kolla bara på Oprah.


   
SvaraCitera

sauna solution[wink]


   
SvaraCitera