Aviseringar
Rensa alla

hur ska jag ta kontakt?


Ämnesstartare

hej!Mycket glad
jag är en tjej som går första året på gymnasiet. i 3:an går en mycket attraktiv kille, som jag har en extrem crush på. dock är  han, som sagt, 2 år äldre, och jag har ingen aning om han ens vet att jag existerar. dock tror jag att han har sneglat åt mitt håll några gånger, eller så är det bara något jag har velat, som om jag har inbillat mig det. eftersom han är två år äldre känns det jobbigt att vara den som tar första kontakten. tråkigt nog verkar även han ganska blyg. 

har någon några förslag på hur jag kan ta den första kontakten? ska  jag lägga till honom på facebook och se om han fattar "hinten"? eller ska jag bara strunta i det? varför skulle han vara intresserad av en yngre tjej, han aldrig har pratat med?

dessutom är jag ingen person som killar får upp ögonen speciellt mycket för. jag är som sagt ganska blyg och börja mest titta ner i backen när en snygg person går förbi. jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig...Rodnar

jag hoppas iallafall att någon har några bra svar till min hjälp!
BlinkGalen


   
Citera

Anda honom på fb och se vad som händer Blink


   
SvaraCitera

uggla: varför skulle han vara intresserad av en yngre tjej, han aldrig har pratat med?  

Kan säga dig att ibland är killar intresserad i yngre tjejer och ibland äldre tjejer. 

Varför är du intresserad i en äldre kille som du aldrig har pratat med? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är snäll, smart, tycker att alla har samma värde, och så ser han bra ut, vilket är ett + 


   
SvaraCitera

Adda honom på fb... skriv någon gång till honom och sedan får du se vart det leder


   
SvaraCitera

Han kanske tycker samma om dig? Ta kontakt med honom så får du veta Glad

uggla:
han är snäll, smart, tycker att alla har samma värde, och så ser han bra ut, vilket är ett + 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack


   
SvaraCitera