Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag ta kontakt med honom?


ilse
 ilse
Ämnesstartare

Det går en kille i min klass som jag har gillat ganska länge nu. Vi brukar inte prata så mycket, det blir mest "Hur gick det på provet" och sånt som hör till skolan men nu vill jag få mer kontakt med honom. Jag försöker prata mer med honom och jag har fått hans nummer av en kompis och jag vill smsa med honom men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag tror inte ens att han har mitt nummer och det känns konstigt att skriva "hej vad gör du" för vi har ju inte smsat förut. Hur ska jag ta kontakt med honom utan att det känns onaturligt??


   
Citera

Prata mer med honom i skolan, bli vän med honom på facebook, bjud honom till en fest, skicka en lapp där det står "Får jag chans på dig? Ja [] Nej [] Kanske []"


   
SvaraCitera

man måste våga satsa för att vinna


   
SvaraCitera

Harpya:

skicka en lapp där det står "Får jag chans på dig? Ja [] Nej [] Kanske []"

HAHAHA
nejmen typ adda honom på facebook, chatta lite oså kanske?


   
SvaraCitera
time
 time

ilse:

Hur ska jag ta kontakt med honom utan att det känns onaturligt??

Som de andra sagt - facebook. Chatta lite med honom där och be om hans msn 🙂 Värre än så brukar det faktiskt inte vara!


   
SvaraCitera

ilse:

Hur ska jag ta kontakt med honom utan att det känns onaturligt??

Tror det är bättre att du får numret av honom, istället för av en kompis. Försök få tillfälle att be om hans nummer istället. Jag kan tycka det känns mer stalker-aktigt kanske även mesigt att be någon annan om hans nummer.


   
SvaraCitera