Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag tolka detta? My mind is fucked up!


Ämnesstartare

Hur tänker hon?
Om ni sett mina tidigare trådar så kan jag säga att detta är samma tjej som gjorde slut med mig för en och en halv månad sedan.

Jag har i ungefär 2 veckor försökt att verka som den glada och positiva typen som jag var från början när hon (märk väl att det var hon) tog initiativet till att adda mig på diverse community-trams som jag och hon hade gemensamt.
Jag har pratat en del med en annan tjej över facebook & Msn från den senaste tiden och detta är en som min fd. har som vän på facebook. Vi har snackat och träffats på ett fik i den håla vi bor i. (Mitt ex vet inget om det, tror jag)

Mitt ex sa senaste gången vi såg varandra att hon "tyckte om när jag tog på henne" men hon ville ändå inte att vi skulle försöka hitta tillbaka igen.
Men:
* I förrgår så kommenterade hon (över chatten) min statusuppdatering om sällskap och frågade vem som sällskapat mig.
* Igår så frågade hon om jag hade ny tjej efter uppdateringar som innehöll hjärtan om hur bra dagen varit.
* Idag så skickade jag ett meddelande och frågade henne om olika påståenden från en kompis var sanna som hon hade sagt. Då blir hon sur på mig, vad det känns som och tror att jag ska skriva osanningar om henne på min logg.

Innan dessa dagarna, senast förra fredagen, har hon även reagerat när jag festat och frågat hur jag hade det och vad jag träffade på för folk och så.

Vad jag startar denna tråd för att få svar på är:
Hur tänker hon? Varför frågar hon detta och varför reagerar hon sm hon gör?
En kompis till mig säger att han ser det som så att hon är intresserad av mig igen. Hon ser den hon förälskade sig i och att hon snart kommer att vilja komma tillbaka till mig och oss. Hon känner fortfarande att hon inte vill att någon annan ska få ta del av mig och att "jag är hennes".

Vad tror ni?


   
Citera

tror hon tänker såhär:
"du har bajs i huvudet"

mm


   
SvaraCitera

gloende:

Vad tror ni?

Jag tror att hon bara har problem att bryta med dig. ni har varit ihop länge och då känns det onaturligt att inte ha den personen hos sig mer.
Något som jag tror att även du känner av.

Var ärlig emot dig själv och kom fram till vad du vill. Sen berättar du det för henne.
Vill du ha henne så säg det till henne.
Vill du inte så bryt med henne. Du kommer bli förstörd i huvudet fram tills att något av dessa två sker.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror hon tänker såhär:
"du har bajs i huvudet"

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tror hon tänker såhär:
"du har bajs i huvudet"

mm

Kan så vara, men det vore bättre med fler seriösa inlägg... men tack för svaret i alla fall

Galvmeister:

Jag tror att hon bara har problem att bryta med dig. ni har varit ihop länge och då känns det onaturligt att inte ha den personen hos sig mer.
Något som jag tror att även du känner av.

Var ärlig emot dig själv och kom fram till vad du vill. Sen berättar du det för henne.
Vill du ha henne så säg det till henne.
Vill du inte så bryt med henne. Du kommer bli förstörd i huvudet fram tills att något av dessa två sker.

Så om jag vill att vi inte ska ge upp utan försöka få tillbaka det vi hade, ska jag bara säga det rakt ut till henne?
Om jag känner att om hon inte vill försöka vill jag inte ha med henne att göra, ska jag säga det i samma ord till henne då?

Då kommer jag få ett svar på varför hon beter sig som hon gör nu eller?


   
SvaraCitera

gloende:

Kan så vara, men det vore bättre med fler seriösa inlägg... men tack för svaret i alla fall

det vore ännu bättre om du förstod att inte alla i hela världen är tankeläsare utom du.

troligtvis är ingen tankeläsare alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det vore ännu bättre om du förstod att inte alla i hela världen är tankeläsare utom du.

troligtvis är ingen tankeläsare alls.

Är man tankeläsare när man ber om tips på hur man ska tolka hennes regerande? Då har jag haft fel om vad tankeläsare innebär i hela mitt liv... tack för upplysningen.


   
SvaraCitera

gloende:

Är man tankeläsare när man ber om tips på hur man ska tolka hennes regerande? Då har jag haft fel om vad tankeläsare innebär i hela mitt liv...

nej, nu tror jag tyvärr det bara var du som läste dåligt.


   
SvaraCitera

Take it easy!!! (Ta d lugkt drick en kopp te de ordnar sig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

Take it easy!!! (Ta d lugkt drick en kopp te de ordnar sig)

[bigcheers]


   
SvaraCitera