Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag vara med en kille första gången ??


Ämnesstartare

Heej
I helgen ska jag träffa en kille jag nästan aldrig har träffat förrut. Jag gillar honom jättemycket och vill verkligen att han ska gilla mig. Hur ska jag vara med honom ?? Har ni killar några tips… Och jaaa jag vet "man ska vara sig själv" men det har jag faktiskt redan listat ut ! Så lite andra tips lixom...[love]


   
Citera

Var dig själv[bigcheers]


   
SvaraCitera

* var glad och positiv!
* lyssna mycket på vad han säger och prata inte bara själv (ordspråk: "du har två öron och en mun" hehe 😛 [cute])
* ställ intresserade frågor, visa att du bryr dig
* ha kul och skratta mycket, håll inte tillbaka

oj. jag är inte kille. såg att du ville ha tips från killar..försent.
sorry [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

steekis:

sen såg jag att du var 11 år

Skulle det vara ett problem menar du?`[party]


   
SvaraCitera

Buddah:

Skulle det vara ett problem menar du?`[party]

Jasså, du menar såååå.... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joofa98:

Hur ska jag vara med honom ?

Dig själv.
Du vet det uppenbarligen redan, men det är mitt enda råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Dig själv.

Gillar att folk alltid får det rådet av människor som inte har en aning om vem personen är ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Gillar att folk alltid får det rådet av människor som inte har en aning om vem personen är ;p

men det är ju det bästa rådet. värt att tipsa någon om att låtsas vara snäll eller nåt, då går ju allt åt helvete sen när personen inte orkar låtsas längre [no-no]

+värt att bli omtyckt när man spelar [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Gillar att folk alltid får det rådet av människor som inte har en aning om vem personen är ;p

enhimmelskdrog:

värt att tipsa någon om att låtsas vara snäll eller nåt, då går ju allt åt helvete sen när personen inte orkar låtsas längre [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joofa98:

Hur ska jag vara med honom ?? Har ni killar några tips… Och jaaa jag vet "man ska vara sig själv" men det har jag faktiskt redan listat ut ! Så lite andra tips lixom...[love]

Det är ju det enda rådet som verkligen fungerar. Om du går in för någon slags spelad roll och det faktiskt blir något med killen kommer du ju bli tvungen att fortsätta spela den.

Bättre att i så fall inte vara rädd för att visa vem du är. Försöka att vara avslappnad och ha roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Det är ju det enda rådet som verkligen fungerar.

Och det är inte precis världens lättaste. Så fokusera på det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var dig själv. försök i alla fall


   
SvaraCitera

Joofa98:

Hur ska jag vara med honom ?? Har ni killar några tips

Det är alltid lika nervöst och pirrigt när man träffar nya personer men det är ändå en underbar känsla! Men som de andra har sagt redan, prata mycket, visa intresse, skratta och var självsäker :).

Det brukar alltid flyta på tillslut även om det är nervöst och pirrigt! Och flyter det på är det en mycket stor chans att han tycker om dig med [y]

Har själv precis träffat en tjej som jag har tänkt att bjuda över snart men ack vad nervös man är att fråga [chocked]. Dock som sagt en riktigt härlig känsla

Anyways, lycka till med träffen! Det kommer gå kanon [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

värt att tipsa någon om att låtsas vara snäll eller nåt, då går ju allt åt helvete sen när personen inte orkar låtsas längre

Man behöver inte låtsas, man kan ändra på sig 🙂


   
SvaraCitera

Joofa98:

vill verkligen att han ska gilla mig. Hur ska jag vara med honom ?? Har ni killar några tips… Och jaaa jag vet "man ska vara sig själv"

Som du skrev.. var dig själv.. Annars börjar ni ju med å lura varandra det första ni gör, och det är ju ganska dumt.
men, positiv, på bra humör, glad...


   
SvaraCitera