Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag veta om han gillar mig?


Ämnesstartare

hejsan! detta kommer nog låta konstigt men det struntar jag i.... Igår var jag och en vän till mig på ett besök hos en person och så kommer de ännu flera personer dit och så kommer det 2 stycken tvillingar som jag tyckte var jätte söta från första ögonkastet. Men jag föll för den ena så de bara small om det! jag såg att han tittade på mig lite men jag vet int om det kanske var för att kunna typ hälsa på mig för att vi kände/känner inte varandra. Men så tittade jag på han och log och så råka mitt blick falla lite neråt och det såg ut som om det hade hänt något där nere för han hade mjukisbyxor så de syntes ganska bra... Men jag vet int om det var jag eller om han tyckte någon annan var snygg och så för det var massa tjejer där... men nu har jag börja följa honom på insta och han mig men jag vet int hur han känner, han kanske typ "hatar" mig... Men ska jag måsta ta första steget och isåfall hur ska jag göra det? (blir jätte lätt generad-röd som tusan på både hals och i ansiktet-, är lite blyg och försiktig av mig) Skulle behöva hitta rätt kille för dom 2 senaste killarna har bara ljugit för mig... 🙁 Så inte en till som ljuger tack... därför vågar jag inte riktigt....  


   
Citera
Ämnesetiketter
NEMI
 NEMI

enda sättet är att fråga och lära känna tillräckligt djupt, det innebär förstås risken att bli sårad igen, men det är en del av sökandet.


   
SvaraCitera

Börja prata med han på KIK eller liknande, Fb tex, och lär känna varandra. 


   
SvaraCitera

Fråga honom, skriv på fb eller något sånt och skapa en gid relation med honom


   
SvaraCitera

våga! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså e det int bara lite awkward att börja skriv på fb eller kik? (tänk om han bara öhhh asså vrf skriver hon till mig? :O) 
Ska jag bara fråga typ på fb å fråga gillar du mig? :O 


   
SvaraCitera

Semla98:
Asså e det int bara lite awkward att börja skriv på fb eller kik? (tänk om han bara öhhh asså vrf skriver hon till mig? :O) 
Ska jag bara fråga typ på fb å fråga gillar du mig? :O 
      

Vi lever bara en gång! Tror inte han har något emot att du skriver med honom. Att fråga om "han gillar mig" kanske du inte borde göra direkt, utan ta det som det kommer. Lycka till 🙂


   
SvaraCitera