Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag veta vad han vill??


Ämnesstartare

Jag träffade en kille på simhallen i våras. Tyckte han var jättefin så jag frågade vad han hette osv. Fick så småningom hans nummer och msn. Han hade en tjej då. Dom var tillsammans i 6 månader men dom gjorde slut för ca 4 månader sen. Sen dess har vi chattat och sms'at jättemycket. Jag har även ringt han några gånger. FÖr några dagar sedan träffades vi i skidbacken. Vi sa hej till varandra men det blev inte mycket mer än så. Vi messar/chattar nästan varje dag. Ibland är han väldigt pratglad och pratar på som bara den, ibland säger han inte ett ord. Jag gillar verkligen den här killen jättemycket, skulle jättegärna vilja träffa han..men är så osäker på hur han känner för mig..

Tycker ni jag ska fråga om vi kan träffas eller borde jag vänta tills jag vet mer om hur han känner för mig?

*Bara seriösa svar, tack.


   
Citera

tyckeru ska vänta...


   
SvaraCitera

Att fråga hur han känner brukar ju vara en hit om du vill veta det.


   
SvaraCitera

Prata med han på MSN och säg att du vill träffa han och så. Ni kanske kan gå på cafe eller något. Fråga mycket om han och lär dig känna han. Efter tiden så kan du berätta att du gillar han. [smile]


   
SvaraCitera

???? vet ej.... <vänta lite[wink]


   
SvaraCitera

Eisleben:

Att fråga hur han känner brukar ju vara en hit om du vill veta det.

precis vad jag också tänkte så fort jag sett rubriken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Efter tiden så kan du berätta att du gillar han.

Jo men han vet redan att jag gillar honom.


   
SvaraCitera

Fråga om han vill hitta på någonting. Hänga med dig en sväng på stan eller så. Lättsamt.


   
SvaraCitera

joof:

Jo men han vet redan att jag gillar honom.

ja och vad sa han då? [wink]


   
SvaraCitera

isola:

precis vad jag också tänkte så fort jag sett rubriken

Sen så verkar rubriken och inlägget vara två olika frågor, men whatever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

ja och vad sa han då?

Han sa: "Jag vet inte så mycket om dig, men det jag vet gillar jag med dig[smile]"


   
SvaraCitera

Glöm inte bort att han är en människa precis som alla andra, och att hans liv inte kretsar kring dig. Om han verkar lite avig eller konstig så beror det nog inte på dig, utan på något annat.

Bjud ut honom på middag!


   
SvaraCitera

Eisleben:

Sen så verkar rubriken och inlägget vara två olika frågor, men whatever.

förvirrande


   
SvaraCitera

joof:

Jo men han vet redan att jag gillar honom.

Om han vet att du gillar han kanske han gillar dig också, bara det att han inte vågar säga det. Jag tycker du ska fråga han om han gillar dig[smile]


   
SvaraCitera

joof:

Jag vet inte så mycket om dig, men det jag vet gillar jag med dig

men de e ju bra [y] fråga om ni ska hitta på något då [smile]


   
SvaraCitera