Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag veta vad han vill??


Ämnesstartare

joof:

Tycker ni jag ska fråga om vi kan träffas eller borde jag vänta tills jag vet mer om hur han känner för mig?

Tkr du ska vänta, alla pojkar tkr inte om tjejer som tjatar hela tiden bara så du vet hur vi tänker [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

Tkr du ska vänta, alla pojkar tkr inte om tjejer som tjatar hela tiden bara så du vet hur vi tänker

Jo det förstås. Men wtf, vi har ju pratat med varandra i några månader nu. Hur länge till ska man behöva vänta egentligen?


   
SvaraCitera

Fråga om ni kan hitta på något helt random? Dra ut på stan, hjälpa varandra köpa kläder, bara käka på donken eller liknande. Vad som helst [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Jo det förstås. Men wtf, vi har ju pratat med varandra i några månader nu. Hur länge till ska man behöva vänta egentligen?

Om han intresserad av dig lika mkt som du är intresserad av honom, så ska han springa till dej (om du vet vad jag menar), annars så kan oxå visa honom på ett "vettigt" sätt att du verkligen gillar honom, NI har ju speciella färdigheter ni tjejer [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

Om han intresserad av dig lika mkt som du är intresserad av honom, så ska han springa till dej

jo det är just det som är problemet. Han är så olika från dag till dag, så jag vet inte riktigt vart jag har honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

jo det är just det som är problemet. Han är så olika från dag till dag, så jag vet inte riktigt vart jag har honom.

Ett problem om man kär i en onormal kille [bigsmile]

joof:

Jag har även ringt han några gånger

Har han ringt\tänkt ringa dig nån gång??? En fråga till, e de du som börjar prata eller han ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

Har han ringt\tänkt ringa dig nån gång??? En fråga till, e de du som börjar prata eller han ???

Det är bara jag som har ringt.
Det är väl oftast jag som börjar prata men ibland han..


   
SvaraCitera

joof:

*Bara seriösa svar, tack.

Klä av dig naken o pulla dig i cam för honom, om han också börjar runka då så han ni niog en framtid ihop, om han blockar dig så har ni nog inte det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Det är bara jag som har ringt.
Det är väl oftast jag som börjar prata men ibland han..

nu tappar jag kedjan, asså om du ringt honom flera ggr så ska han möjligtvis ringa upp dig. Men ibland så tänker vi "KILLAR" inte på samma sätt, iaf så ska det visa sig om han gillar dig, försök var snäll mot honom så länge du kan [y], lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

Men ibland så tänker vi "KILLAR" inte på samma sätt

hur tänker ni då?[shake]


   
SvaraCitera

joof:

hur tänker ni då?

Jag tror att han menar, att när en tjej som tycker om killen så tycker ofta killen om tjejen också. Dem kompisar jag har (typ bara tjejer) Gillar alltid någon kille som inte vet om det, sen när dem får vetat det blir dem tillsammans.[bigsmile] Han gillar troligtviss dig med kör på bara[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Jag tror att han menar, att när en tjej som tycker om killen så tycker ofta killen om tjejen också. Dem kompisar jag har (typ bara tjejer) Gillar alltid någon kille som inte vet om det, sen när dem får vetat det blir dem tillsammans. Han gillar troligtviss dig med kör på bara

Okej, tack så mycket [smile]


   
SvaraCitera

joof:

Okej, tack så mycket

Varsågod[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

hur tänker ni då?[shake]

Bra fråga [bigsmile] I got confused when I saw the question[confused]. Om det e jag t.ex. så ska jag ringa upp dig och bjuda på nån skit (kaffe och sånt) eller om ni inte e tillräckligt stora för kaffe så ska jag bjuda på att gå nånstans (på bio kanske ). asså vet inte, det e ju han som måste avgöra det, men som sagt kanske han gillar dig men tänker inte på såna saker ändå [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Jag tror att han menar, att när en tjej som tycker om killen så tycker ofta killen om tjejen också

Det håller jag med [wink]


   
SvaraCitera