Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag vinna Evas hjärta?


Ämnesstartare

Hej, för att ni ska förstå mitt problem så ska jag börja med en liten bakgrundshistoria.

Jag heter Rickard, är 38 år gammal och bor i Solna, i Stockholm.

När jag var 15 år gammal 1987 förändrades mitt liv för alltid. Det var då jag upptäckte den vackraste, mest underbara, mest älskvärda kvinnan och artisten i hela vida universum, nämligen Eva Dahlgren.

När jag satte på albumet Ung och stolt och hörde "Jag klär av mig naken" för första gången så möttes jag av en obeskrivlig känsla. Det kändes som att låten talade till mig, att Eva talade till mig och att låten var skriven till mig. Jag klädde genast av mig naken, precis som Eva gör i låten och runkade framför spegeln. Men det var inga snuskiga tankar, utan det var romantiska. Jag hade länge tyckt att Eva var väldigt vacker, men det var först då, när jag hörde låten, som jag förstod att vi var menade att vara tillsammans.

Jag gick på alla Evas konserter efter det, köpte alla hennes skivor och lyssnade på alla hennes låtar, även om "Jag klär av mig naken" förblev en personlig favorit.

1996 hände det dock något som raserade min tillvaro totalt. Eva gick ut som homosexuell och ingick sk "registrerat partnerskap" med Efva Attling. I samma ögonblick jag fick veta det kände jag att mitt liv var över. Utan Eva ville jag inte leva längre och jag bestämde mig därför för att ta mitt liv. Men kvällen innan jag hade beslutat mig för att kasta mig framför tåget hände det något som fick mig att omvärdera mitt beslut. Berit Henriksson imiterade Eva i Sikta mot stjärnorna och med vilken låt, om inte just Jag klär av mig naken?

Jag fick en uppenbarelse, det var som att en ängel kom ner från skyn och sa till mig "Rickard, ska du verkligen ge upp såhär lätt? Om du vill ha Eva, så kämpa för henne. Förr eller senare kommer hon att inse att ni hör ihop".

Jag tänkte att "Fan, du har rätt. Jag ska få Eva att inse att vi hör ihop. Må det så ta 100 år. Den där ragatan Attling ska inte få stjäla MIN kvinna".

Sedan dess har jag på alla möjliga olika sätt uppvaktat Eva och försökt få henne att inse att jag är den rätta för henne. Jag har skickat blommor, choklad, ringt på hennes dörr, dykt upp i paket på hennes födelsedag, hoppat bungyjump utanför hennes hem etc etc. Jag fick till slut ett besöksförbud utfärdat mot mig, men det hindrade inte mig. Jag skulle få henne att bli min, kosta vad det kosta ville. Jag brydde mig inte ens om att Eva och Efva ingick äktenskap häromåret. Jag vet att hon en dag kommer att bli min, men jag behöver fler tips på hur jag ska få henne att inse det.

Inga tips är för dåliga. Jag är beredd att göra vad som helst, bara hon blir min. Hon är mitt livs största kärlek och vi är båda unga och jag bryr mig således inte om vi är gamla och gråhåriga när vi gifter oss.

Avslutningsvis bifogar jag en video med världens bästa artist, med världens bästa låt, nämligen Eva Dahlgren - Jag klär av mig naken


   
Citera

Kidnappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hiho!


   
SvaraCitera

Läste på aftonbladet att man ska vara trevlig mot den man är intresserad av.

tror detta är en myt dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Kidnappa

Det är en möjlighet, att ta med henne till mitt hemland Mocambique. Dock är jag tveksam till hur vi skulle kunna lämna landet obemärkt. Jag har dessvärre inget privatplan och eftersom Eva är såpass känd som hon är så skulle antagligen hennes kidnappning nå tullen på nolltid, vilket innebär att vi heller inte skulle kunna åka med regulijärt flyg. Tipset i sig är bra dock, får jag bara bort henne från Attling så kommer hon att glömma henne och inse att jag finns för henne istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Läste på aftonbladet att man ska vara trevlig mot den man är intresserad av.

Jag är hur trevlig som helst, jag berättar hela tiden för henne hur jag avgudar henne och att jag har lyssnat på "Jag klär av mig naken" varje dag i 24 år, men hon verkar ändå inte förstå att vi hör ihop. Jag förstår det bara inte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej Rickard.
Kolla här:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utifall du inte är ett troll.


   
SvaraCitera

Romantikern:

Det är en möjlighet, att ta med henne till mitt hemland Mocambique.

Stanna här i Sverige, flytta till ett isolerat område.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Hej Rickard.
Kolla här:

Jag läste reglerna innan jag registrerade mig och jag kunde inte se något om att det fanns någon åldersgräns här. Jag valde ungdomar.se för att jag tror att ni är den grupp som har mest erfarenhet av obesvarad kärlek och hur man får den man älskar att bli ett med sig.

krasch:

Utifall du inte är ett troll.

Troll?

Macktorsken:

Stanna här i Sverige, flytta till ett isolerat område.

Jag tror att risken för att bli upptäckt är alltför stor här i Sverige. Attling är känd och rik liksom Eva. Polisen skulle vända upp och ner på hela landet för att hitta henne.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Är du inte ett troll bli jag orolig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du måste jogga som en ängel i ett rum


   
SvaraCitera

Romantikern:

Jag tror att risken för att bli upptäckt är alltför stor här i Sverige. Attling är känd och rik liksom Eva. Polisen skulle vända upp och ner på hela landet för att hitta henne.

Ta en båt och segla. Hört att ni är bra på sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trolllllll


   
SvaraCitera