Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag vinna Evas hjärta?


Ämnesstartare

Macktorsken:

Ta en båt och segla. Hört att ni är bra på sådant.

Det är vi förvisso, men båt tar så lång tid jämfört med flyg och risken finns att kustbevakningen griper in innan jag är framme i Mocambique. Om jag skulle hamna i fängelse för människorov så kommer det dröja ännu längre innan jag vinner Evas hjärta och tiden i fängelset kommer vara outhärdlig för den enda som kommer att finnas i mina tankar är Eva.

Möjligheten finns dock att jag kan spela ut rasistkortet för att få kortare straff alt bli frikänd helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Är du inte ett troll bli jag orolig. [sad]

Complicated:

trolllllll

Vad menar ni med troll? Kan ni förklara? Erkänn att ni inte skulle säga så om jag hade varit vit. Jävla rasister är vad ni är.


   
SvaraCitera

Tror nästan att jag ska tipsa polisen, bara för att se vad som händer... [confused]


   
SvaraCitera

Romantikern:

Det är vi förvisso, men båt tar så lång tid jämfört med flyg och risken finns att kustbevakningen griper in innan jag är framme i Mocambique

Dom kommer inte komma. Segla iväg bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Romantikern:

Jag läste reglerna innan jag registrerade mig och jag kunde inte se något om att det fanns någon åldersgräns här. Jag valde ungdomar.se för att jag tror att ni är den grupp som har mest erfarenhet av obesvarad kärlek och hur man får den man älskar att bli ett med sig.

Sade ickepicke att det är emot reglerna.
Det är mest sjukt.

Romantikern:

Vad menar ni med troll? Kan ni förklara? Erkänn att ni inte skulle säga så om jag hade varit vit. Jävla rasister är vad ni är.

[shake]
Vet att du är ett troll, men ändå.
Troll/trollning är på internet en term för att beskriva en person som utger sig att vara någon annan än sig själv för att luras och jävlas. Typish.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Romantikern:

Erkänn att ni inte skulle säga så om jag hade varit vit. Jävla rasister är vad ni är.

Hur skulle vi kunna veta huruvida du är svart eller vit eller mittimellan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

Tror nästan att jag ska tipsa polisen, bara för att se vad som händer... [confused]

Hur kan du vara så grym? Har du aldrig varit med om obesvarad kärlek? Vill du inte att jag ska bli lycklig? Vill du inte att Eva ska bli lycklig? Tänk om alla människor vore som du. Vilken kall och ond värld det skulle vara då.

Macktorsken:

Dom kommer inte komma. Segla iväg bara.

Hur kan du vara så säker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Romantikern:

Hur kan du vara så säker?

så länge du har svenska flaggan på båten så är det safe


   
SvaraCitera

Romantikern:

Vilken kall och ond värld det skulle vara då.

Ja, det vore ju jävligt synd om stalkers inte fick kidnappa, vilken hemsk värld.

Romantikern:

Jag valde ungdomar.se för att jag tror att ni är den grupp som har mest erfarenhet av obesvarad kärlek och hur man får den man älskar att bli ett med sig.

Varför skulle vi ha mer erfarenhet än en vuxen? Man är inte född tonåring, precis som man inte är född vuxen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Sade ickepicke att det är emot reglerna.
Det är mest sjukt.

Vad är det som är sjukt? Att även vi "lite äldre" delar med oss av våra problem och ber om lösningar och råd. Jag har lika mycket rätt att vara här som alla andra.

krasch:

Vet att du är ett troll, men ändå.
Troll/trollning är på internet en term för att beskriva en person som utger sig att vara någon annan än sig själv för att luras och jävlas. Typish.

Jag utger mig inte för att vara någon annan än mig själv. Det här ÄR jag och det här ÄR mitt problem. Du är bara rasist och inget annat.

Kviq:

Hur skulle vi kunna veta huruvida du är svart eller vit eller mittimellan

Min bild?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Romantikern:

Min bild?

Ok, för att inte ha en bild på sig själv vore helt otänkbart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Romantikern:

Du är bara rasist och inget annat.

Okej... tack för konstiga fördomar baserade på ingenting.
Jag har inget mer att säga dig.


   
SvaraCitera
zIGGE

Nachac har roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

så länge du har svenska flaggan på båten så är det safe

Jo, iofs. Jag kan ju lägga henne i hytten. Och svenskar är väl inte så kända för att kidnappa direkt.

join993:

Ja, det vore ju jävligt synd om stalkers inte fick kidnappa, vilken hemsk värld.

Jag ser det inte som en kidnappning isåfall. Jag ser det som en befrielse från Attling, för att Eva ska förstå att vi tillhör varandra. Om det är någon som är skurken i detta sammanhang, så är det Attling, som har STULIT min kvinna. Det är hon som är kidnapparen, inte jag.

join993:

Varför skulle vi ha mer erfarenhet än en vuxen? Man är inte född tonåring, precis som man inte är född vuxen.

För att för de flesta vuxna var det så länge sedan de var med om någon liknande situation, så de minns inte hur det var. För många ungdomar däremot, är det ett vardagligt problem som de handskas med varje dag, precis som jag har handskats med detta i 24 år.


   
SvaraCitera