Aviseringar
Rensa alla

Hur ska kuken ligga?


fascinerande *drömmande ansiktsuttryck*


   
SvaraCitera

Vad gör den i byxan? Den ska ju vara utanför byxan. Haha antar tjejen din har PMS eller ngt 


   
SvaraCitera

Bruka dra min rakt upp och runt halsen ett varv. Avslutar med en dubbel slipsknut.


   
SvaraCitera

På så vis att det känns bekvämast, min snorre brukar till exempel peka åt vänster.. 


   
SvaraCitera

det är snyggast när den ligger snett uppåt. gillar inte när kukar ligger neråt i kalsonger. dom ser så ledsna ut då. 


   
SvaraCitera
Jussi

123_joe2:
Jag har ingen aning om hur kuken ska ligga innanför kalsongerna. Ska den peka ner? Upp? Sidan?  Har ingen aning. Hjälp   

Du ska lägga den som du tycker är bekvämast de flesta män/pojkar har den till vänster men jag har den neråt


   
SvaraCitera

Ned längst höger lår 😉


   
SvaraCitera

Tycker det är sjukt sexigt att se när en kille har stånd, speciellt när dem har på sig mjukis *-*


   
SvaraCitera

på det sättet så jag kan whoopwhoop
it would be hot


   
SvaraCitera

slå knut på den


   
SvaraCitera

Inte Jung:
slå knut på den

nä gör en knop av den


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
Jag brukar lägga den ner på låret, fungerar dock inte med shorts för då syns den. Då får man snurra den ett varv runt midjan 

Jag lägger min beror och nu när jag får Stone pekar den ner rekomenderar att legalisera den Up 


   
SvaraCitera

stereo total:
det är snyggast när den ligger snett uppåt. gillar inte när kukar ligger neråt i kalsonger. dom ser så ledsna ut då. 

Holer med dom ska peka Up och ut


   
SvaraCitera

Bra


   
SvaraCitera

aristoteles:
Bruka dra min rakt upp och runt halsen ett varv. Avslutar med en dubbel slipsknut.

Hur lång är den


   
SvaraCitera