Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man glömma bort en person?...


Ämnesstartare

Hur fan ska man glömma bort en man älskat och fortfarande älskar? Detta är sjukt svårt för mig, vill bara glömma bort personen så att smärtan i mitt hjärta går bort. Kommentera om ni har några tips 


   
Citera
Ämnesstartare

Fokusera på annat, det kan ta tid dock, upp mot ett år eller mer än så. Ha tålamod!  Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går inte, man vänjer sig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Fokusera på annat, det kan ta tid dock, upp mot ett år eller mer än så. Ha tålamod!  Söt

Tycker du jag ska förlåta honom? Han var otrogen dock och vill börja om, jag nekade och ångrar det så mycket.


   
SvaraCitera
Lounge

Därför kärlek ibland är så ohumant.. aldrig fattat grejen med att någon gör slut med en och så ska all vänskap/minnen/osv plötsligt försvinna. Men det är väll enda sättet ibland.. trots att jag ibland tvivlat på förhållanden för att det ev. komma skall. Det bleknar dock med tiden, trots att det tar tid. Och det öppnar dörrar för andra underbara förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man glömmer ej, man går vidare. Det gör ont att skiljas från någon man älskar, men man överlever. Ta en dag i taget, ta hand om dig själv, umgås med vänner och hitta på saker att göra. Du får lov att vara ledsen, men gräv inte ner dig själv, livet är inte över 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I'm leavin' today

I'll be on my way

Of this I can't say very much

But if you want me to

I can be just like you

And pretend that we never have touched

And if anybody asks me: "Is it easy to forget?"

I say, "It's easily done

You just pick anyone

And pretend that you never have met."

Bob Dylan - I Don't Believe You (She Acts Like We Never Have Met)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idunno123:

Tycker du jag ska förlåta honom? Han var otrogen dock och vill börja om, jag nekade och ångrar det så mycket.

Nej! Absolut inte! Eller gör som du känner.. Men jag hade aldig förlåtit någon som är otrogen mot mig.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej! Absolut inte! Eller gör som du känner.. Men jag hade aldig förlåtit någon som är otrogen mot mig.. 

Jag vill inte förlåta honom, men saknar honom haha :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
man glömmer ej, man går vidare. Det gör ont att skiljas från någon man älskar, men man överlever. Ta en dag i taget, ta hand om dig själv, umgås med vänner och hitta på saker att göra. Du får lov att vara ledsen, men gräv inte ner dig själv, livet är inte över 🙁

Helt rätt har du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idunno123:

Jag vill inte förlåta honom, men saknar honom haha :/ 

Du kommer över honom, förr eller senare, var stark!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du kommer över honom, förr eller senare, var stark!  

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
går inte, man vänjer sig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja alltså, du kommer aldrig glömma honom.. Men han kommer inte betyda något viktigt för dig i varje fall.. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror på att radera personer helt. Ta bort nummer och unfriend på facebook. 


   
SvaraCitera