Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man göra?


Ämnesstartare

Jag har varit på del 3 av en kurs i helgen, del 2 var förra året vid den här tiden. Allefall så då var en väldigt söt tjej där under del 2 och jag var på tok för osocial och för lite utåt för att få kontakt med henne. Nu när del 3 precis är avslutad så ångrar jag att jag inte sa något till henne denna gång heller. Dels vågade jag inte och dels var hon hela tiden med sina vänner. Om jag har tur kommer hon på del 1 nästa år, då hon och jag var för unga för att få gå på del 1 förra gången den var, och isåfall måste jag vänta ett år.

Jag vet ungefär var hon bor(ca 3 mil ifrån mig) och vad hon heter, men har inga andra kontaktuppgifter. Jag ångrar verkligen att jag inte frågade om hennes msn eller mobil under tiden. Är det ända jag kan göra att ta skiten och skylla mig själv?

Tack på förhand!


   
Citera

Deadnocturne:

Jag vet ungefär var hon bor(ca 3 mil ifrån mig) och vad hon heter, men har inga andra kontaktuppgifter.

Lägg dina kalsonger med ditt nummer på i hennes brevlåda. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glöm henne, hon är inte bra för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Glöm henne, hon är inte bra för dig.

varför då?

God Konsument:

Lägg dina kalsonger med ditt nummer på i hennes brevlåda. [party]

[tard] ok vill du också ha ett par när jag ändå håller på? [crazy]


   
SvaraCitera
Hando

Deadnocturne:

ta skiten och skylla mig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deadnocturne:

varför då?

Om hon påverkade dig så mycket utan att ni ens pratade med varandra kan hon omöjligt vara bra för dig.


   
SvaraCitera

Deadnocturne:

[tard] ok vill du också ha ett par när jag ändå håller på? [crazy]

Japp, har drömt om att få ditt nummer enda sedan jag såg dig på forumet för första gången. Jag känner att du och jag är menade för varandra. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Om hon påverkade dig så mycket utan att ni ens pratade med varandra kan hon omöjligt vara bra för dig.

Brukar inte prata med folk och ändå se massa söta människor man skulle vilja ha kontakt med men saknar det sociala för att kunna starta det. Hon bara stod ut ur mängden i min åsikt, hon hade en underbar röst och underbara ögon... vet inte... du kanske har rätt...

God Konsument:

Japp, har drömt om att få ditt nummer enda sedan jag såg dig på forumet för första gången. Jag känner att du och jag är menade för varandra. [love]

Vilken är din address?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deadnocturne:

vet inte... du kanske har rätt...

Klart jag har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lyckats hitta hennes mobil på eniro men om jag skulle smsa eller något skulle jag ju verka som en stalker eller?


   
SvaraCitera

Deadnocturne:

Vilken är din address?

Hemlizzz... [crazy][crazy][crazy]

Deadnocturne:

Har lyckats hitta hennes mobil på eniro men om jag skulle smsa eller något skulle jag ju verka som en stalker eller?

"Tja, jag träffade dig på den där kursen och vill fett gärna knulla dig. Ska vi ses?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

"Tja, jag träffade dig på den där kursen och vill fett gärna knulla dig. Ska vi ses?"

Tänkte mer
"hej, du var på den kursen, och verkade som en trevlig person, kan man få din msn/ vill du ta en fika på stan?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deadnocturne:

Är det ända jag kan göra att ta skiten och skylla mig själv?

Ja.


   
SvaraCitera

Deadnocturne:

Tänkte mer
"hej, du var på den kursen, och verkade som en trevlig person, kan man få din msn/ vill du ta en fika på stan?"

Förstod det. [smile] Du kan ju prova, ingen kan ju veta hur hon kommer att reagera.


   
SvaraCitera

Deadnocturne:

och isåfall måste jag vänta ett år.

Den som väntar på nåt gott... [blush]


   
SvaraCitera