Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man göra när man är kär?


Ämnesstartare

Hej! Jag har tänkt på en tjej som går i min skola. Hon heter Evelina. Hon är precis lika gammal som jag. Jag har sagt till henne att jag gillar henne. Men det värkar inte som det kom fram till henne. Och jag är också kär i henne. Hur ska man göra? [confused]
Jag är kär i henne. Hur ska jag säga det till henne?

Kom med bra svar...[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

luv u wit mouth oololollolloolol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Craigan:

luv u wit mouth oololollolloolol

Idiot svar! Svara serriöst[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha men säg det inte visa med kroppsspråk istället går alltid hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Craigan:

haha men säg det inte visa med kroppsspråk istället går alltid hem

Sant! Borde försöka med det. Kom med mera bra saker som man kan göra. Men jag har bestämt mig att jag ska säga det till henne i morgon. Hoppas att hon inte dissar mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daniel3131:

Sant! Borde försöka med det. Kom med mera bra saker som man kan göra. Men jag har bestämt mig att jag ska säga det till henne i morgon. Hoppas att hon inte dissar mig [sad]

Har du pratat något med denna Evelina tidigare? Är ni kamrater?

Att slänga ur sig "jag älskar dig" till första bästa vackra person fungerar oftast inte så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Har du pratat något med denna Evelina tidigare? Är ni kamrater?

Att slänga ur sig "jag älskar dig" till första bästa vackra person fungerar oftast inte så bra.

Jo jag har pratat med henne och hon vet att jag gillar henne. Man kan säga på sätt och vis att vi är kompisar. Hon vet vem jag är och vad jag gillar. Jag vet lite om henne men det kommer nog räta ut sig efter tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daniel3131:

Jo jag har pratat med henne och hon vet att jag gillar henne. Man kan säga på sätt och vis att vi är kompisar. Hon vet vem jag är och vad jag gillar. Jag vet lite om henne men det kommer nog räta ut sig efter tiden.

Om jag vore du skulle jag försöka mig på en annan "approach". Börja med att fråga om hon vill hitta på något nån dag, se en film t ex.

Hur gamla är ni?


   
SvaraCitera

Någonsin övervägt att hon kanske inte känner samma sak och inte vill göra dig ledsen genom att säga det rakt ut?


   
SvaraCitera

Ta tag i ditt liv o sluta lipa på um skulle ju vara en bra början!


   
SvaraCitera

isola:

Någonsin övervägt att hon kanske inte känner samma sak och inte vill göra dig ledsen genom att säga det rakt ut?

[smile]


   
SvaraCitera

sockerdricka:

[smile]

[cute]


   
SvaraCitera

isola:

[cute]

[wink]


   
SvaraCitera

sockerdricka:

[wink]

[crazy]


   
SvaraCitera

isola:

[crazy]

[bigsmile]


   
SvaraCitera