Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man ha håret och färga elr slinga ?


Ämnesstartare

Tjenare gott folk 🙂 tänkte använda detta härliga forum och fråga er vad ni tycker.

Har jäkla tjockt hår.. och funderar på att tunna ut det igen då, sen växter de ju jävla fort..
Sen ska man färga håret mörkare eller slinga det ljusare nu till sommaren?

första bilden var efter ja nästan precis klippt mig, sen är det som jag har det nu och sen dom två sista är innan jag klippte mig.. då vare de ganska långt 🙂

Image

Image

Image

Image

DSC01173.JPG


   
Citera

sluta stajla ditt hår borsta d på morgonen o skit i att göra nå t med det ser bara fult ut på killar


   
SvaraCitera

du är kille, slinga inte
såvida inte din frisör är megapro, jag har aldrig någonsin sett en kille med snyggt slingat hår, däremot med fult slingat hår.

personligen gillar jag färgat hår på killar. så behåll den du har nu och låt solen bleka eller färga lite brunt.
[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

du är kille, slinga inte
såvida inte din frisör är megapro, jag har aldrig någonsin sett en kille med snyggt slingat hår, däremot med fult slingat hår.

personligen gillar jag färgat hår på killar. så behåll den du har nu och låt solen bleka eller färga lite brunt.
[y]

hehe okej tackar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är väl ingen idé att färga de på sommaren? de bleks ju av solen. Om du inte hade tänkt att färga ljusare vill säga [cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera