Forumet - Hur ska man se ut 2010?

Hur ska man se ut 2010?

3661 0 59
Fjortisar & typ Emos verkar riktigt 2009.

Vad är det nya 2010? Har själv ingen stil kör alltid på jeans & hoodies, riktigt trött men man vill inte komma som en från 2009, syftar inte på fjortis då men asså. Har det inte kommit någon ny rolig stil för 2010, orkar inte med sån härt mode som finns i alla affärer, blommigt, jeans tyg, konstiga axlar, gamling stil?

Virrigt inlägg men är ganska virrig själv, vill inte ha svar som: Skapa din personliga stil, för jag tycker huvudsakligen inte så mycket om kläder hatar det mesta egentligen för jag har inga åsikter och vet inte hur nånting ska se ut heller.

Spana också in:

isola:

Vad är du ute efter? "Modet" är ju det som finns i affärer, men det dög ju tydligen inte..

Jo men asså inte modet du vet modet som är nu, liksom det alla blir 2010 som inte följer modet modet, när jag menar modet så menar jag det som är modernt nu, finns ju liksom "omorderna" saker i affärerna nu oxå + webshops me kläder för andra stilar osv.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ja tror mitt inlägg är en aning förvirrande...
andrevv:

jag har också undrat över det.
emos är lite väll 2007.

Jag tycker de var många sånna förra året oxå

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

pinnspett:

skitsamma vad som är grejen, det äv väll roligare att sticka ut och hitta på sin egen stil

Som sagt hatar kläder och bryr mig inte om hur jag ser ut bara det går hem hos andra, hahaha .. x)