Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man se ut 2010?


Ämnesstartare

Fjortisar & typ Emos verkar riktigt 2009.

Vad är det nya 2010? Har själv ingen stil kör alltid på jeans & hoodies, riktigt trött men man vill inte komma som en från 2009, syftar inte på fjortis då men asså. Har det inte kommit någon ny rolig stil för 2010, orkar inte med sån härt mode som finns i alla affärer, blommigt, jeans tyg, konstiga axlar, gamling stil?

Virrigt inlägg men är ganska virrig själv, vill inte ha svar som: Skapa din personliga stil, för jag tycker huvudsakligen inte så mycket om kläder hatar det mesta egentligen för jag har inga åsikter och vet inte hur nånting ska se ut heller.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad är du ute efter? "Modet" är ju det som finns i affärer, men det dög ju tydligen inte.. [confused]


   
SvaraCitera

jag har också undrat över det.
emos är lite väll 2007.
fjortisar.. mjo.. om man är mellan 12-14 kanske.
undrar verkligen vilken den nya stilen alla kommer haka på blir.


   
SvaraCitera

Förstår inte vad du vill. Du vill klä dig 2010 men tycker inte om modet. [tard]


   
SvaraCitera

Man ska ha smala ben.


   
SvaraCitera

iddqd:

Man ska ha smala ben.

Nej det ska man inte.


   
SvaraCitera

m33lis:

Nej det ska man inte.

Det ska man.


   
SvaraCitera

isola:

Det ska man.

Man ska det.


   
SvaraCitera

isola:

Det ska man.

Nej det ska man verkligen inte, varför ska man det?


   
SvaraCitera

m33lis:

Nej det ska man verkligen inte, varför ska man det?

För att det är fint och 2010 personifierat [shake]


   
SvaraCitera

Som man vill.


   
SvaraCitera

isola:

För att det är fint och 2010 personifierat

Tycker det är äckligt och fult. Och får bara folk att sluta käka för man ska ha sån jävla fin kropp som man tror det är.


   
SvaraCitera

m33lis:

Nej det ska man inte.

Det säger du bara för att du har tjocka ben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad är du ute efter? "Modet" är ju det som finns i affärer, men det dög ju tydligen inte..

Jo men asså inte modet du vet modet som är nu, liksom det alla blir 2010 som inte följer modet modet, när jag menar modet så menar jag det som är modernt nu, finns ju liksom "omorderna" saker i affärerna nu oxå + webshops me kläder för andra stilar osv.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ja tror mitt inlägg är en aning förvirrande...


   
SvaraCitera

hahahahahahahahahahhaahahhhahaahhaahhaahahahahaahhahahahhahahhahahahahahahahahahahaah​ahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahah


   
SvaraCitera