Aviseringar
Rensa alla

Hur ska ni fira er jul?


Ämnesstartare

Nu kanske en tråd som denna redan finns, då får ni gärna hänvisa mig dit istället.

Men hur ska ni fira jul i år då?

Detta blir min första jul som man inte åker hem till släkt och familj. Och första året man själv tillagar julmiddag och firar den med sin respektive. Ska bli roligt, snarare än sorgset. Även om självklart inget slår julen hemma med familj och släkt.


   
Citera

Ska fira jul i Las Vegas, woohoo


   
SvaraCitera

Hemma med familjen.


   
SvaraCitera

With da family! Mina föräldrar har gått med på att jag och syrran ska få göra ett veganskt julbord. [love]


   
SvaraCitera

Ja det här blir min andra jul som jag inte firar på det gamla vanliga viset.

Den 21a åker jag och sambon till hans mamma. Firar jul där på söndagen den 23e. På julafton sticker vi vidare till hans farmor för att fira jul med den sidan av familjen. Kommer hem på kvällen. Den 26e ska vi fira jul med min mamma genom att åka den dagskryssning till Mariehamn, äta julbord osv.

På sätt och vis känns det bra att vi inte kommer vara hos min mamma så länge, pga tissarna. Men hade gärna velat fira som vi brukar 🙁


   
SvaraCitera

Med min pappa och släkten [love] Våra jular är verkligen bäst! Julstämning ända ut i fingerspetsarna [smile]


   
SvaraCitera

Ska åka hem o fira i mysigastehyttehuset i världen med syster, bror, far o farmor. Längtar, ska baka massa kakor och pynta über fint och tvätta alla timmerväggar med grönsåpa så det luktar underbart.


   
SvaraCitera
höna

ska fira hos mina mor och farföräldrar med massamassa släkt från morsans sida. ska bli kul att träffa släkt som man inte träffar ofta!


   
SvaraCitera