Aviseringar
Rensa alla

Hur ska vi få fler lärare?



   
SvaraCitera
time
 time

   
SvaraCitera

time: Så länge skolan kan stå för det, ja.

Citera hela inlägget.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Sägmig Saves The Day:

betyghetsen är det bara innerstadssnorungar som bryr sig om och dem får redan över C+ vilket är jätte bra

Vet flertalet som kämpar/kämpat med att få höga betyg för att "ta sig ur skiten". Personer som är uppväxta i miljonprojekten och som vill höja familjens status.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Vet flertalet som kämpar/kämpat med att få höga betyg för att "ta sig ur sliten". Personer som är uppväxta i miljonprojekten och som vill höja familjens status.

husblattar lr? förstår fortfarande inte varför man ska bidra till ett system och läroplan som går ut på att dem som inte 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Sägmig Saves The Day:

husblattar lr?

Vad är det för fråga ens..? 

Rör sig om folk oavsett påbrå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig Saves The Day:

betyghetsen är det bara innerstadssnorungar som bryr sig om och dem får redan över C+ vilket är jätte bra

Jaha, det var något nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Jaha, det var något nytt.

nej, jag bara pekar ut det självklara lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig Saves The Day:

nej, jag bara pekar ut det självklara lol

Då kanske du borde ändra attityd och bry dig om skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Då kanske du borde ändra attityd och bry dig om skolan?

Det har jag gjort,när har jag sagt att jag inte bryr mig om skolan? Just därför jag engagerar mig för att ändra den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Tyvärr inte fullt ut, må se ut se på pappret. Ersätts till en viss gräns. Men det överstiger ofta de timmarna. 

Okej, tack! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Vad är det för fråga ens..? 

Rör sig om folk oavsett påbrå. 

Jag tog bort det för att jag inte skulle hinna redigera. Jag menar om man är fejk, om man slickar systemet som pissar på en och gladligen sväljer.  

PMR: Vet flertalet som kämpar/kämpat med att få höga betyg för att "ta sig ur skiten".

Jag vill inte missförstå och lägga upp faktum mot en halmgubbe därför så frågar jag om du menar att dem som inte gör det är lata och mindervärdiga? Jag köper inte att dem som inte bryr sig om skolan är mer lata,oansvariga och obegåvade. På samma sätt som att det finns folk som har kämpat sig ur depression och socialfobi, men dem är inte på något sätt bättre än dem som är kvar i det. Det är de som är kvar i det som det ska satsas på. Utan alla har olika förutsättningar och alla gör sitt bästa. Brukar jämt få frågan av mindre klipska personer som inte riktigt förstår vad en jämförelse är, googla det. 


   
SvaraCitera

Lärarna skulle till exempel skulle kunna skapa en autonom fackrörelse. Tror att de faller för mycket i diverse hustlande med regeringens och centralorgansiationens löjliga tillmötesgåenden. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Sägmig Saves The Day:

Jag tog bort det för att jag inte skulle hinna redigera. Jag menar om man är fejk, om man slickar systemet som pissar på en och gladligen sväljer.  

Jag vill inte missförstå och lägga upp faktum mot en halmgubbe därför så frågar jag om du menar att dem som inte gör det är lata och mindervärdiga? Jag köper inte att dem som inte bryr sig om skolan är mer lata,oansvariga och obegåvade. På samma sätt som att det finns folk som har kämpat sig ur depression och socialfobi, men dem är inte på något sätt bättre än dem som är kvar i det. Det är de som är kvar i det som det ska satsas på. Utan alla har olika förutsättningar och alla gör sitt bästa. Brukar jämt få frågan av mindre klipska personer som inte riktigt förstår vad en jämförelse är, googla det. 

Det var definitivt inte så jag menade nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Det var definitivt inte så jag menade nej. 

Okej, hur menade du då?


   
SvaraCitera