Aviseringar
Rensa alla

Hur skaffar du nya kompisar?


Ämnesstartare

I don't


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som att det skulle finnas något sett som fungerar eller.


   
SvaraCitera

Om du öppnar en konversation med någon du aldrig pratat med förut, försök lista ut vad det tycker om att göra eller ställ frågor. Du kanske kommer på något samtalsämne som nästan alla finner intressant? Då har du ju kanske en framtida kompis eftersom den anser att du är intressant, utåtriktad och social. Våga bara! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LinaBlondina:

Då har du ju kanske en framtida kompis eftersom den anser att du är intressant, utåtriktad och social. Våga bara! 🙂

Så handlar det om att våga då?

Ibland känns det som om den andre inte orkar lyssna eller inte är intresserad av att prata .. aa jag vet inte.. önskar det vore lättare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

Ibland känns det som om den andre inte orkar lyssna eller inte är intresserad av att prata .. aa jag vet inte.. önskar det vore lättare.

Känns som om du borde pröva att söka vänner i andra kretsar då. [wink]


   
SvaraCitera
oktan

Träffar alltid nytt folk på bilträffar, festerna & när vi är ute och åker. Så nu har jag bekantskap i nästan landets alla hörn. Inga problem att börja prata med folk om vad som helst bara man är trevig för otrevligt folk vill ju ingen umgås med! Telefonlistan ökar med ca 8 nya nr varje år sånt är rolit.


   
SvaraCitera

Teh internetz.


   
SvaraCitera

Hotar folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar det bara som det kommer... typ träffat folk genom folk osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

man pratar med de man gillar att prata med som gillar att prata med en och sen har man sex

[love]

Lejonhjärta:

Jag vill inte framstå som en hund i koppel som springer efter ''ledaren''

eller så kan man själv prova att leda [y]


   
SvaraCitera

Isolerar mig i min lägenhet och undviker sociala situationer. Fungerar utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Isolerar mig i min lägenhet och undviker sociala situationer. Fungerar utmärkt.

hoppas du mår bättre snart [sad]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

hoppas du mår bättre snart [sad]

Hehehe... tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte nämnvärt om att försöka få kompisar. Har knappt pratat med någon som jag kände för 4 år sedan, enda jag pratar med regelbundet är väl min familj.


   
SvaraCitera

det är bara att snacka lite, döm inte någon och låt ingen döma dig


   
SvaraCitera