Aviseringar
Rensa alla

Hur skall jag bete mig?


Ämnesstartare

Hej!

har pratat med en tjej endel på msn och via sms, och på nyår strulade vi.

det fortlöpte och hon verkade tycka om mig, skrev sms och vi träffades igen i sällskap av andra kompisar.

hur som helst, på senaste tiden har hon betett sig konstigt.

vi såg på film en kväll och jag pussade henne, då liksom drog hon sig undan och var helt låg när jag frågade hur hon mådde

hon drog hem tidigt och verkade ledsen och nere

senare på kvällen skrev hon att hon inte visste hur hon kände egentligen, och att "jag försöker för mycket". det "var mycket just nu"

hur som helst, detta var för två dagar sedan och jag ännu inte fått något svar från henne vad som kommer hända mellan oss.

vad ska jag göra? vara på henne och fråga, uppmuntra eller vara lite i bakgrunden och ge henne lite utrymme att tänka och fundera i?

tycker detta är oerhört jobbigt och konstigt, då hon dagen innan vi skulle träffas var hur glad som helst, flörtade liksom..


   
Citera
Ämnesetiketter

Jäfla tjejer [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns lite typsikt tjejer faktiskt.. haha

kan det vara mens + dåligt självförtroende?


   
SvaraCitera

Hon kanske försöker spela svårfångad. Öh. Vet inte.
Förstår inte varför majoriteten av alla tjejer måste krångla till det så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt, varför ska dom alltid göra det så svårt och krångligt?

Ena dagen glad och kär, andra dagen motsatsen


   
SvaraCitera

smurfhesten:

Ena dagen glad och kär, andra dagen motsatsen

Ge henne en örfil och kalla henne hora så ska du se att alt ordnar sig. [smile]


   
SvaraCitera

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

varför frågar du inte rakt ut, som du gör här? berättade att du inte vet hur du ska förhållande dig och att du blir förvirrad över hur hon är. inte svårare än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill inte att hon ska tycka att jag är en stalker som undrar för mycket

att hon ska bli irreterad och trött på mig som inte ger henne utrymme.. 🙁


   
SvaraCitera

smurfhesten:

vill inte att hon ska tycka att jag är en stalker som undrar för mycket

att hon ska bli irreterad och trött på mig som inte ger henne utrymme.. 🙁

Du förtjänar faktiskt att få veta. Det blir mycket lättare då, både för dig och för henne.


   
SvaraCitera

Såvitt jag vet är tjejer väldigt överdrivet känslosamma människor, så försök håll lite låg profil och ge henne lite låt henne reda ut det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahh, ska hålla andan ett tag till.

tänkte lämna över ett litet "paket" med ett armband jag gjort samt lite godis men jag tar det efteråt, vill inte pressa henne för mycket

vill verkligen inte att det här ska gå fel.. :/


   
SvaraCitera

fråga om hon tar den i tvåan. då får de annat att tänka på[wink]


   
SvaraCitera

smurfhesten:

tänkte lämna över ett litet "paket" med ett armband jag gjort samt lite godis men jag tar det efteråt, vill inte pressa henne för mycket

Men vafan ställ henne mot väggen mer skulle jag säga, det där verkar lite wuzzigt men jaja. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha, vafan jag är ju kär.. inte någon kk 🙂


   
SvaraCitera